Beter laat dan nooit

Hey Iedereen!

Sinds de bestelling van mijn Octavia Combi via Arval (BE) in februari ben ik al bezig met het dagelijks doorlezen van dit forum in de achtergrond. Al vele keren hoop gekregen en terug verloren door de wisselende berichten hier ;)
De levering van de wagen komt er bijna aan, dus is het misschien wel eens tijd om me hier even voor te stellen!

Bestelde wagen:

Skoda Octavia Combi 1.5 TSI 110kW DSG7 Clever+ 5d

Metaallkleur (JATOMET)
Panoramisch open dak (3FU)
Module Head-up display (KS1)
Interieurvoorverwarming met afstandsbediening (PHC)
Variabele koffervloer (PKE)
DRIVE MODE SELECT (PFC)
Lichtmetalen velgen 7,5 J x 18" PERSEUS - Anthraciet (PJ6)
TRAVEL ASSIST (PSK)
PARK ASSIST met Parking Distance Control voor- en achteraan (7X5)
Zijdelingse ruiten vooraan met geluidsdemping, donkergetinte ruiten SUNSET achteraan (VW5)
PACK DYNAMIC (WBD)
Sportophanging (PFE)
Elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel met Virtual Pedal en beveiliging kindersloten achteraan, elektrisch bediend (PD6)
Elektrisch verstelbare, verwarmbare, inklapbare, zelfdimmende buitenspiegels met geheugenfunctie en SIDE ASSIST (PW5)
Elektrisch verstelbaar bestuurderszetel met geheugenfunctie (PWA)
Race Blue metallic (8X8X)
lederen multifunctiestuur DSG

Uiteraard hoop ik dat alle opties er nog opzitten als hij hier na 11 maand wachten eindelijk aankomt. Foto's volgens eens ik hem in ontvangst genomen heb ;)

Bestelproces:
25/02 besteld
Oorspronkelijke leverdatum 15/11
na deze datum heeft garage meld dat het niet meer voor dit jaar zou zijn, en er geen zicht was op de planning.
Vorige week te horen gekregen dat de wagen geproduceerd is en onderweg is naar BE.

Bovenaan Onderaan