Beter een goede buur.....

Cyrus

Actief lid
Jee Arjan, zonde hoor! Het zit je ook niet mee in de relatie met je prachtige Superb!

En helemaal eens met Marco: beetje medeleven kan geen kwaad. Al gaf de buurman het grif toe, het is en blijft zonde als er schade aan je auto gereden wordt.
 

michelover

Forumguru
Kan je reactie voledig begrijpen, afgelopen winter reed de buurman ook tegen mij aan. Geen winterbandjes dus kon ie de bocht niet maken. Heb toch echt even tot 10 moeten tellen voor ik hem aansprak. Mensen moeten eens begrijpen dat het een boel centjes kost om iets moois voor de deur te hebben. Opmerkingen als het is maar blik zijn in mijn ogen te stom voor woorden, als je auto je niets intreseert moet je ook geen nieuwe kopen. Hoop dat je niet meer schade heb maar als ik zo je kerstboom zie kon dat nog wel eens tegen vallen. Bij mij moest de gehele achterbumper en een parkeersensor vervangen worden (€1000). Succes met de afhandeling.
 

arjahoekstra

Actief lid
Gaat uiteindelijk allemaal wel weer goed komen. Je hebt er alleen weer zo veel werk van. Schade is via foto's geschat op € 1500.00, maar velg mag volgens mij niet gerepareerd worden, en de band is ook beschadigd tot op de koordlagen.
 

Fabia

† In Memoriam
Zo heb ik nu parkeerschade aan mijn Fabje. Ik parkeer 'm altijd netjes juist om te voorkomen dat er iemand tegen aan kan rijden maar helaas heeft er dus een idioot tegen mijn achterbumper aangereden en daar een paar aardige krassen achter gelaten. Ga het zeker laten maken anders blijf ik me er aan ergeren.
 

Chatslet

Forumguru
Ik kan het me allemaal goed voorstellen. Ik heb nu net me nieuwe Fabia, ziet er nog super strak uit en glimt tegen je op. Mijn rijstijl is meteen veranderd van heel sportief overal tussendoor blazen naar heel voorzichtig en terughoudend rijden. Volgens mijn vriendin rijd ik als of het buiten glad is :confused:. Maar ja het is gewoon een boel geld wat hier voor de deur staat en ik zou helemaal gek worden als een of andere rand debiel er een deuk of kras in rijd. Ben nu ook een stuk voorzichtiger met waar ik hem neer zet.
 

bluskabouter

Forumguru
schade is altijd vervelend en niet leuk.
maar je kunt zo voorzichtig mogelijk zijn, door toedoen van een ander heb je toch een kras/deuk.
kan erover meepraten, heb een flinke kras op de motorkap door voetballende jeugd.:(
 
Bovenaan Onderaan