Beter een goede buur.....

Noord26

Forumguru
Schade kan de beste buurman overkomen. Dat er echter veel te hard gereden wordt door je eigen buurtbewoners in je straat valt geen goed woord over te zeggen. Maar waaruit concludeer je dat hij te hard gereden heeft? Na een periode van droogte wanneer het weer begint te regenen is het spekglad op het wegdek. Omdat dan rotzooi is blijven liggen en nu gecombineerd wordt met water.
 
Tja het zit je niet mee zeg, mijn hart doet pijn als ik dit zie. Binnen een paar weken zie je hier niets meer van maar je hebt terug die rompslomp. Sterkte
 

arjahoekstra

Actief lid
@noord26,

Dat gaf hij zelf meteen toe, hij had haast. Was ook niet te ontkennen, stond zelf net naar buiten te kijken tijdens bellen.
 

Noord26

Forumguru
@noord26,

Dat gaf hij zelf meteen toe, hij had haast. Was ook niet te ontkennen, stond zelf net naar buiten te kijken tijdens bellen.

Slechte zaak dan hoor! Ken je de reclame die momenteel op de radio komt ook? "Sorry dat ik uw kind aan reed, maar ik had nogal haast want de aardappels werden koud" (oid)..

Gaat over te hard rijden in de bebouwde kom en dat er totaal geen excuses voor zijn. Laten we het hopen dat hij er iets van geleerd heeft. Of wijs hem even tactisch op die reclame?
 

arjahoekstra

Actief lid
Wilde zojuist even weg met de auto, leek het wel kerstmis op het dashboard. ESP error, lampjes stuurbekrachtiging, bandenspanning en traction control brandden. P1030589.jpg
 
Pfoe..vervelend man!! Hoe kan die kermis? Toch iets harder gegaan dan gedacht? Zou er toch eens dieper 'onder de huid' naar laten kijken en niet zomaar 'nieuw blik' accepteren! Sterkte!
 
Hmm. Misschien heeft de buurman wel
iets te hard tegen je velg aan gereden.
Alle storingen hebben tenslotte met de aandrijving te maken.
 

RayDelft

Forumguru
Een geluk is dat de dader bekend is en de schade verhaalbaar is. Zoiets is nog rotter als de dader zich niet heeft gemeld.
 
Dat soort grappen hebben wij ook wel eens gehad. Buurman met zijn klusbusje tegen de nieuwe octavia aangereden. Bumper vol krassen... De beste man (niet een geweldige rijder) had niets gemerkt. En ja dan mag je aan je buurman gaan vertellen dat hij schade aan je auto heeft gemaakt. Omdat het de bumper was en na veel poetswerk slechts wat krasjes overwaren (ca 30% van bovenstaande foto's) dachten we laat maar en hebben we na overleg de schade niet bij de buurman gedeclareed. Al was hij wel hiertoe in staat...Maar ja bij de inruil kwam die beschadigde bumper weer bovenwater. Ja meneer dat kan niet...zo kunnen we hem niet verkopen...die moet worden overgespoten en daar ging €200,- van de waarde af...Was nog schappelijk denk ik maar wel erg zonde...
 

Chatslet

Forumguru
Allang netjes dat die buurman het even heeft gemeld. Bij mij heeft er eentje de zijkant van mijn Ford Mondeo (had hem net een week) aan puin gereden. 2 deuren en achter spatbord, diepe vouwdeuk er overheen en lak helemaal kaal. Geen briefje, niks niet, gewoon door rijden. Kan er nu nog kwaad om worden.
 

Tonno

Actief lid
Al die reacties over medeleven enzo vind ik persoonlijk een beetje overdreven hoor . . .
Zolang het kostenloos (en netjes) opgelost wordt, lach ik er gewoon om, het is maar blik zeg ik altijd ;)
Ik heb ook nog een Suzuki Alto, die werd laatst ook door mijn buurman letterlijk even aan de kant gereden.
Hij heeft netjes betaald en klaar is Kees.
 

TTE

Lid
Jammer, ik heb net ook een schade laten herstellen. Allemaal prima gemaakt maar blijft jammer en veel gedoe! Succes met het herstel van de schade.
 

MarcoO2

Forumguru
Al die reacties over medeleven enzo vind ik persoonlijk een beetje overdreven hoor . . . Zolang het kostenloos (en netjes) opgelost wordt, lach ik er gewoon om, het is maar blik zeg ik altijd ;)
Tuurlijk, blik is maar blik. Maar je hebt er wel een hoop gezeik van, en zeker als je zelf iets moois van je auto hebt gemaakt (en 't exemplaar van betrokkene is een hele mooie) dan is zoiets echt vervelend. En een beetje medeleven van mede-auto"liefhebbers" is dan toch niet verkeerd?
 
Bovenaan Onderaan