Bestuurdersraam

Hallo allen,

Ik heb recentelijk een Octavia 1.5 TSI gekocht. Nu valt mij op dat als ik het raam van de bestuurder wil openmaken dat dit raam niet automatisch helemaal naar beneden gaat, terwijl de andere 3 dit wel doen. In het menu "auto" kan ik alleen instellen wat ik wil dat gebeurd als ik de knop op de afstandsbediening inhoud. Iemand een idee?

Alvast bedankt, Roderick

EdK

Forumguru
Met de knop van je raambediening van bewuste raam het raam opnieuw inleren
Maw raam naar beneden sturen en de knop nog aantal sec ingedrukt houden en daarna naar boven en dan ook weer de knop enkele seconden ingedrukt houden.
Hierna zou hij het gewoon weer moeten doen omdat hij dan is ingeleerd met zijn open en dicht stand !

En stel je nog even voor in de meet en greet dit word door velen op prijs gesteld en activeerd vaak veel meer actieve leden !! :koffie:

Antera

Donateur
Of raam helemaal omhoog, dan knop los laten en weer even omhoog trekken en dit ook voor naar beneden. Dit als bovenstaande niet werkt ;)

• Haha
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Staat als goed is ook in dat boekje met die plaatjes en letters die bij de wagen is meegeleverd en waar je ook voor hebt betaald ......
Meen dat er iets van een tekst op eerste blz staan als " gebruiks handleiding " , maar kan fout hebben hoor.... :D

EdK

Forumguru
Tsja dan download je toch de PDF bij Skoda van interpret !!
Ken je hem in alle talen downen en ook NL en B

Rallye

Forumguru
Vroeger kon je gewoon een pdf downloaden. Voor nieuwere modellen is dat proces "verbeterd". Nu krijg je een interactief geheel. Vreselijk.

Bovenaan Onderaan