Bestellingen en Levertijden Fabia (Combi) topic

Ik heb inmiddels begrepen dat het te maken heeft met nieuwe emissie-wetgeving die over deze tsi-motoren heen moet. Het is dus eerder een probleem op papier, dan dat er geen motoren meer geproduceerd mogen worden. Google maar eens op WLTP-test.

Inderdaad, dat was dus de bottleneck die ons ook ter ore was gekomen...
 
Soms kun je geluk hebben!
Wij hebben het verlossende woord gekregen: de Fabia staat al in Rotterdam!!!
Woensdag gaan we hem halen.
D'r moest eerst nog een link box ingebouwd worden voor de lease maatschappij.

Maar vanaf woensdag staat die dus klaar ter afhaling.
Een laat die dag nu net een feestdag zijn in België....

Dus woensdag gaan we een fijn tripje Zuid Limburg - Rotterdam ervan maken.
We hebben er zin in!!!!
 

fionfeegle

Nieuw lid
Wij hebben op 21 maart eindelijk de nieuwe bolide opgehaald! Super blij er mee en as we speak op minivakantie in Frankrijk om hem in te rijden.

Hebben er al wel pech mee gehad, want 2 weken geleden is de airbag er uit gejat... Is gelukkig snel gerepareerd, maar het schijnt een geliefd model te wezen, dus wees gewaarschuwd!
 

Dolfijn368

Nieuw lid
Na lang wachten dan eindelijk van de week het verlossende woord. De auto is inmiddels in NL en ik kan hem 18 mei in ontvangst gaan nemen. Ik kan niet wachten op mijn volgende rit naar Tsjechië. Vorige week met 60 PK de bergen in gegaan en dan merk je wel dat dat af en toe net te weinig is.

ŠKODA Fabia Combi FL (4) Style 1.0 81 kW / 110 pk TSI Combi 6 versn. Hand, Quartz grey metallic, en de (niet zo) nodige leuke extra's.
 

Dolfijn368

Nieuw lid
Ook van harte.
Ik mag hem op een zaterdag om 10 uur vanuit Zwolle ophalen in Alkmaar. Blij dat ik familie in Friesland en Zeeland heb wonen, goed excuus voor een heerlijke testrit.:D.
 

Waalko Kramer

Forumguru
Ook van harte.
Ik mag hem op een zaterdag om 10 uur vanuit Zwolle ophalen in Alkmaar. Blij dat ik familie in Friesland en Zeeland heb wonen, goed excuus voor een heerlijke testrit.:D.


Korterink is toch dichterbij dan Broekhuis (voorheen Martin Schilder).

Welke uitvoering krijg je?

Suc6 ermee..
 

oldskoolgsxr

Nieuw lid
Lees onderstaande eens .
Dit is wel Belgische wetgeving, maar toont de stress die verkopers hebben bij het aanstippen van levertermijnen en datums.
Bij het niet halen heeft de koper het recht om een vergoeding te vragen of korting of de verkoop te ontbinden.

Vandaar de "veilige" marges die verkopers opgeven.
Het kan dus voor hen miserie geven als ze het niet kunnen waarmaken.

16pbf7.jpg
 

Bijlagen

  • 20190528_174721_resized (1).jpg
    20190528_174721_resized (1).jpg
    846,4 KB · Weergaven: 5
Bovenaan Onderaan