Bestelling

eerste

Nieuw lid
Eind januarie nieuwe Kodiaq 2 besteld PHEV sportline, met pano-dak
Staat blijkbaar sinds begin april bij de concessie, maar ze vinden blijkbaar geen tijd om te leveren.
Zijn er nog die dit meegemaakt hebben (of meemaken ?)

Klein beetje geërgerd

Jeroen van Arkel

Senior Member
Mijn auto in juni vorig jaar besteld. Zou in week 48 komen. Toen 50, 51 en uiteindelijk net voor oud en nieuw. Toch niet. 6 januari. Nee stond op het dak en durfde ze niet naar beneden te rijden. Uiteindelijk 17 januari gekregen. Dus in januari bestellen en april krijgen is vlot.

Mijn Kodiaq eind februari ‘26 besteld, komt volgende week bij de dealer. Levering ergens twee helft van mei. Valt mij niet tegen. Hangt ook van je dealer af, en wij kopen als bedrijf een hele hoop auto’s daar dus dat zal ook helpen.

PizzaPieter

Donateur
Ik vermoed dat de fabriek geen rekening houdt met hoeveel auto's jouw bedrijf koopt.

Mss heeft de dealer auto's in bestelling staan voor voorraad, waar ze in een bepaalde periode nog aanpassingen aan kunnen doen of dat je auto sneller aan de beurt is omdat ze daar wèl alle onderdelen van beschikbaar hebben.

Dealers hebben vaak plaatsen op de productielijn. En die wagens kunnen ze vrij last minute nog van opties voorzien en kleur aanpassen.

Bovenaan Onderaan