Besteld, Yeti Outdoor 1.4, 6 bak

Kinv

Lid
Gisteren, 1 april, geen grap, een nieuwe Yeti Joy Outdoor, 1.4 besteld. Wij kijken er naar uit. Kleur cappuccino beige metallic. Alles er op aan. Naar onze mening goede keuze. Levering over ongeveer 2 maanden. Precieze opgave volgt nog.

kansberg

Forumguru
Gefeliciteerd! Goede keuze! Eerlijk gezegd had ik niets met de Yeti. Toen ben ik Skoda gaan rijden en kwam (uiteraard) Yeti's tegen hier op dit forum en ging er naar kijken als er één in mijn blikveld kwam. Gaandeweg ben ik deze auto steeds mooier gaan vinden en steeds meer passen bij mijn doelgroep: hoge instap, goede caravantrekker, en de betrouwbaarheid van dit model is inmiddels wel bewezen. Zeker het faceliftmodel spreekt mij erg aan. Met een beetje fantasie heeft de Yeti wel iets van een Range Rover, en laat dat nu één van mijn favoriete auto's zijn die ik niet kan betalen. Dus als je over een paar jaar een Kip ziet met een Yeti ervoor, dan kunnen maar zo de kansbergjes er in zitten :D

Kinv

Lid
Bedankt voor alle felicitaties.
Wij kijken er inderdaad naar uit.
@kansberg, ik had in eerste instantie dezelfde mening, hoekig model, etc. De facelift heeft de auto inderdaad goed gedaan. Het Joy pakket geeft de auto nog een ander gezicht. Daarnaast de hogere instap en de multi functionaliteit zijn grote plussen geweest voor deze keuze. Het wachten is begonnen :yeehaa:.

Kinv

Lid
Morgen is het zover. Wij kunnen de Yeti Joy Outdoor 1.4 ophalen bij de dealer. Eindelijk gearriveerd na iets meer dan 41/2 maand. Het wachten was, voor ons eigen gevoel, lang, maar we zijn benieuwd. Foto's volgen natuurlijk.

EdK

Forumguru
wel dat word genieten van een overstap van een fabia naar een Yetje.
Kijk maar uit met uitstappen, je valt nu naar beneden ipv dat je je moet ophijsen...:D:pieker::jaja:

Bovenaan Onderaan