Besteld: Yeti 1.2 TSI DSG

Wasmachineman

Forumguru
Gefeliciteerd CaseyBasey !
Erg leuk om te lezen.
Je bent er uitvoerig mee bezig geweest dus ben ik wel benieuwd wat het zetje was waardoor je hem hebt besteld ?
Bij welke dealer heb je hem besteld ?
Kan je je inruiler hier nog kwijt ?

CaseyBasey

Actief lid
Er is niet echt een zetje geweest. Maar na toch wel inderdaad er een tijdje mee bezig te zijn geweest had ik nog steeds niet veel negatieve dingen gehoord over de Yeti, integendeel. En concurrenten (waar ik geen proefrit mee heb gemaakt) kwamen er op papier toch telkens weer iets minder goed van af: vaak duurder in aanschaf of verbruik, maar ook minder comfort.

Besteld bij Martin Schilder en daar ook de Corolla uit '99 ingeruild. Hier heb ik voornamelijk voor gemak gekozen, want m'n oude auto zelf verkopen en korting krijgen bij aanschaf Yeti had waarschijnlijk wel iets meer op kunnen leveren.

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd CaseyBasey !
Toch een Yeti, eerlijk gezegd had ik het niet verwacht zeker nu nog niet.
Zo zoekende, nam ik aan dat het pas over een aantal maanden zijn beslag zou krijgen. Een goed besluit !! (ik kan niet anders zeggen)
Veel rijplezier en vooral geduld met wachten tot de bladeren alweer vallen !!

CaseyBasey

Actief lid
Dankjewel, Corsaar.

Heb je me toch niet helemaal goed ingeschat, dat je het (nog) niet verwacht had. Ik zocht al lange tijd naar bevestiging, en misschien had ik de beslissing al eerder onbewust genomen.
De proefrit met DSG was overigens wel echt nodig voordat tot eventuele koop over gegaan kon worden!

CaseyBasey

Actief lid
De titel van dit draadje is iets te snel getypt. Aan de andere kant heeft het ook wel iets: het kan nu ook gelezen worden als een advies!

Wasmachineman

Forumguru
Je kunt de titel nog wijzigen op een bepaalde manier (via edit) maar inderdaad : Big deal !

PS : Het is ook een commando ! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan