Besteld Superb Combi 2.0 tdi Greentec

Getwijfeld tussen Passat Variant, Superb Combi en Peugeot 508 SW. Superb had de beste combinatie prijs/kwaliteit/ruimte. Testrit beviel ook heel goed, dealer vlakbij is ook een plus.

Dit is het uiteindelijk geworden:

Superb combi 2.0 TDI Gtec elegance
cappucino beige
zetels ivoor beige leder
Pack Elegance Amundsen+ :
Extra tapijten
Buiten- en achteruitkijkspiegels met automatische dimfunctie
Verwarmde voor- en achterzetels
Manueel bediend zonnescherm aan de zijruiten
Navigatiesysteem Amundsen Plus
Parking Assistance System
Bluetooth & Multifunctioneel stuur​
MDI + Ipod kabel
Verduisterde ruiten achteraan
Wegrijhulp op een helling en TPM
Alarm met sleepdetectie

ben nu in blijde afwachting :) levering begin april voorzien normaal

Auto is 2 weken geleden op transport gegaan, staat nu op een parking ergens bij de invoerder. Volgens de garage zou deze binnen 2 weken bij hun toekomen.

Het is allemaal iets later als verwacht, nog even geduld hebben...

Den Deze

Nieuw lid
Het wachten zal wel lonen ;)
Ik had in de showroom ook eens gekeken naar een Passat en een Superb.
De Passat had tov van de Superb een pak minder beenruimte.
Als ik minder kosten had (juist samenwonen etc) dan had ik ook willen opteren voor een Superb, maar uiteindelijk toch voor de Octavia gegaan :)
Zeker foto's posten ;)

Na veel omwegen en problemen kan ik hem eindelijk morgen gaan ophalen!

Heb o.a. de levering via een andere garage moeten regelen omdat de dealer waar hij oorspronkelijk besteld was failliet was gegaan.

Kensel

Forumguru
Dan ga je nu je langste nacht tegemoet van het hele wachttraject!
Maar alvast heel veel plezier morgen! :)

Gisteren eindelijk wagen in ontvangst mogen nemen, heerlijke wagen. Ben nog volop alles aan het ontdekken. Zal later een paar foto's posten.

Echt schitterend, ook al veel verbaasde vw/audi lease klanten gezien die de wagen bekijken ze begrijpen er niks van. Zaten allemaal met vooroordelen over stijl/comfort/afwerking etc.

Tot nu toe 1 ding dat ik niet vind, er zou ergens een sticker moeten opzitten met alle codes van de motor, opties, etc.

In een VW zitten deze meestal in de koffer bij het reservewiel, hier kan ik echter niks vinden (heb ook geen reservewiel).

Wie weet er waar ik dit kan vinden (heb de forum search gebruikt en kon niet direct iets vinden).

Bij mij bevind deze sticker op de vloer van de bagageruimte naast het reservewiel. Staat zo ook beschreven in de handleiding pagina 250 "identificatiegegevens".

hemi24

Forumguru
De sticker met uitvoeringscodes kan best wel ver naar voren (richting achterbank) zitten op de bodem, in de buurt van de uitsparing van het reservewiel. Even de kofferbodemmat eruit halen.
Het kan ook goed zijn dat het tweede exemplaar vooraan in het serviceboekje zit...

Bovenaan Onderaan