Besteld: Skoda Octavia 1.2 Tsi EBL dsg

pacm1980

Nieuw lid
Vrijdag is hij besteld. De opvolger van mijn huidige A3. De keuze is gevallen op een Octavia elegance businessline met de 1.2 tsi DSG. Heb gereden met een golf 1.2 en de prestaties doen niet of nauwelijks onder voor mijn huidige 1.6fsi.
De kleur is black magic geworden met de volgende opties:
Mobridge (ivm iPhone)
Sunset
Opendakje
Reservewiel
MDI
De verwachte levertijd is maart / april 2011 :(

Duurt nog even dus... Dit was vooral te danken aan de motor icm DSG
 

Gieliovd

Forumguru
Welkom Pacm1980!

Leuk joh, nieuwe wagen besteld! Welkom op het forum ook :)

Laat je niet teveel op het verkeerde been zetten, het forum is even in een crisis belandt.

Leuk he, die nieuwe 1200'tjes met turbo'tje, compressortje... en het vliegt! Die 1,6'jes waren ook niet verkeerd maar dit is een hele nieuwe generatie! En met DSG!

Gefeliciteerd! En nu wachten.... ik heb respect voor je. Maar goed, je rijdt een leuke A3!
 

Darkside

Forumguru
Ik hoefde maar 3 maanden te wachten op mijn 1.2 met DSG hoop dat ie voor jou ook snel komt.
Volgens mij hoef je voor de iphone geen mObridge meer te nemen. De OEM kit ondertsteund nu ook HFP en niet meer alleen rSAP.
Maar de mObridge is een prettig werkend systeem. Doet het bij mij perfect op de DTFM tones na.
 

Darkside

Forumguru
Dat blijf ik toch wel jammer vinden dat dealers niet goed op de hoogte zijn van hun eigen spul. Geldt ook voor PON trouwens. Heel wat communicatie gehad hierover met meerdere dealers en PON en die zeiden toen hetzelfde. Alleen RSAP maar de documentatie zei ook HFP. Uiteindelijk maar voor veilig gekozen en de mObridge besteld. Maar toch jammer.
 
Wijze beslissing, heb ook een BSL Elegance 1.2 DSG, heb ook een schuif/kanteldak af fabriek en dat bevalt prima, even geduld en straks rijd je als een vorst...
 
Bovenaan Onderaan