Besteld: Skoda O2 Combi Elegance Businessline 1.2TSI

Red Devil

Actief lid
Hee hallo!!!

Het is eindelijk zo ver! Ik heb afgelopen vrijdag mijn bestelling bij de Lease Maatschappij doorgegeven!
In mijn meet & greet had ik het over een Ambition Businessline. Maar heb uiteindelijk na wat rekenwerk enz. de keuze om een Elegance Businessline te kunnen bestellen:super:

Merk: Skoda
Type: Octavia Combi 2
Uitvoering: Elegance Businessline
Kleur: Candy White
Motor: 1.2 TSI 77kW

Verdere opties pasten echt niet meer in mijn budget, gezien ik nu op 0.20 euro van mijn max. zit:ahum:
Maar dat is het allemaal wel flink waard!

Zelf laat ik nog een trekhaak monteren en ga ik de achterruiten 1 a 2 tinten donkerder maken dan origineel Skoda.

Leverdatum zal waarschijnlijk pas ergens in Februari zijn denk ik.. Het contract van de auto die ik dan rijd eindigt in Januari 2012.

Als ik meer weet zal ik het laten weten!
 

Darkside

Forumguru
Gefeliciteerd. De 1.2 is een heerlijke motor en een EBL zit ook goed in de spullen.
Vele fijne km's gewenst.
 

Red Devil

Actief lid
Is dat vergelijkbaar met spermawit? :smirk:
Haha jaa misschien wel:tongue:

@ wdenharder: Ik zat er stiekum wel aan te denken om rood te doen:tongue: Heb een keer een rode octavia zien rijden en het zeg er wel leuk uit:)
@ Darkside: Die fijne km's zullen vast wel gaan lukken! ;)
 

Red Devil

Actief lid
pfff ik heb echt te weinig tijd om af en toe eens even hier rond te kijken en te posten e.d.
Iedereen een heel fijn en veilig 2012 gewenst!

De vrijdag voor kerst (23-12-2011) werd ik gebeld door de Skoda Dealer in Veenendaal. Ze kwamen nog een terug op de vraag die ik had achter gelaten over het achteraf blinderen van de achterruiten. Ze zouden nakijken wat het kost als ik het via hun doe, dus gaf hij mij daar netjes de informatie over die ik wou hebben.
Dus ik dacht dat het gesprek afgelopen was en toen vroeg die nog dat de auto binnen was!! En wanneer ik hem wou ophalen (aflever datum). Ik was dus helemaal blij!:D Echter na overleg met mijn werkgever moest ik helaas vermelden dat het pas 9 februari kan (i.v.m. lease contract huidige auto (Peugeot 307SW)
Wel bood hij mij aan om even een kijkje te komen nemen bij de auto.. En dat liet ik mij geen 2e keer vertellen dus hebben meteen afgesproken dat ik even langs zou komen..

En daar stond dan mijn toekomstige nieuwe auto, nog met de plastic folies om de stoelen enz. helemaal top! leuk om dat eens mee te maken..
Hier bij alvast wat foto's van mijn mooie witte O2 Combi!
Photo 24-12-11 12 38 35.jpg Photo 24-12-11 12 39 05.jpg Photo 24-12-11 12 39 21.jpg
 

Bijlagen

  • Photo 24-12-11 12 38 43.jpg
    Photo 24-12-11 12 38 43.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 109
  • Photo 24-12-11 12 38 54.jpg
    Photo 24-12-11 12 38 54.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 110

MarcoO2

Forumguru
Hey gaaf man! Mooie bak is het he! Zal 'm van de week eens in t echt bekijken, ga dan even bij hen langs om mijn huidige auto weer van het originele luchtfilter te laten voorzien. Want die moet ik volgende week inleveren (en krijg er net als jij ook een Octavia Combi Elegance Business Line voor terug)! :winkie:
 

Red Devil

Actief lid
MarcoO2 zei:
Hey gaaf man! Mooie bak is het he! Zal 'm van de week eens in t echt bekijken, ga dan even bij hen langs om mijn huidige auto weer van het originele luchtfilter te laten voorzien. Want die moet ik volgende week inleveren (en krijg er net als jij ook een Octavia Combi Elegance Business Line voor terug)! :winkie:

Jaa het is zeker een mooie bak! Heb je mijn auto toevallig al zien staan? Ik rijd er toch af en toe eens bij langs:) zag laatst dat ze de kentekenplaat houder geplaatst hebben;)

Ik heb ook al een afspraak bij O&M Carstyling staan om daar op 11 februari alle achterruiten te laten blinderen:) lekker donker! Daar zijn ze een volle ochtend mee bezig en daarna ga ik samen met die mensen de bekabeling leggen voor mn subwoofer:tongue: eindelijk kan ik die ook weer gaan gebruiken!

Tevens heb ik wat telefoontjes gepleegd om ergens voor een leuke prijs een trekhaak te laten monteren.. Dat viel ff flink tegen! Veel kleine garages doen het al niet meer vanwege de CANBUS... Ik moet nog wachten op 1 telefoontje van een bedrijf voor wat hun er voor rekeken.. Anders gaat het gewoon een trekhaak van de dealer worden

Verder gaat er as woensdag bij de dealer de parrot carkit ongebouwd worden.. Ik weet alleen nog niet welke carkit. daar kon ik woensdag aan het einde van de dag over bellen.
 

Red Devil

Actief lid
YESS!!! Ik ben eindelijk trotse bezitter van een hele mooie auto!
Heel erg spannend hoor om zo een mooie auto op te halen!
De verkoper die mij vanaf het begin geholpen heeft was ook erg aardig en heeft alles netjes afgerond en mij de auto netjes afgeleverd :)
Foto's volgen!

Oohjaa.. hopelijk snel weer een meeting en hopen dat ik ook kan, want ik wil weer mee!
 

Red Devil

Actief lid
En bij deze een paar foto's!
Photo 09-02-12 09 19 33.jpg Photo 09-02-12 09 19 46.jpg Photo 09-02-12 09 19 50.jpg Photo 09-02-12 11 21 17.jpg Photo 09-02-12 11 21 31.jpg

Op dit moment staat de auto bij een Tuner in Veenendaal (O&M Carstyling) en worden alle achterruiten geblindeerd met 20% lichtdoorlatende folie! Vervolgens worden er kabels getrokken voor de subwoofer. Daarna worden de stadverlichting en dagrijverlichting vervangen voor heldere leds! Als ik weer foto´s heb plaats ik deze weer!
 

Red Devil

Actief lid
Dankje!
Het zou nu eigenlijk White Devil moeten worden inderdaad! Of helemaal het tegenover gestelde; White Angel :crazy:

Inmiddels zijn de achterruiten ook lekker geblindeerd en ligt de bekabeling voor de subwoofer er ook in.. Alleen de remote kabel werkt nog niet helemaal.. Dus daar moeten ze nog even naar kijken:)

Verder echt een TOP auto! Rijd heerlijk!
 
Bovenaan Onderaan