Besteld, Octavia Elegance Businessline 1.6TDI DSG

Baphi

Forumguru
Erg mooie combi idd!! Mag je heel blij mee en trots op zijn!! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
 

Joske

Forumguru
had ik dat al eens niet gezegd in een ander topic?

...


mooie wagen Micky, echt wel! :thumbsup:

het was het wachten waard! (ook voor ons :D )
 

Archie

Senior Member
Wat een ding! Super!
Om even mijn ogen uit te steken (ik pas niet in een O3 met pano-dak; heb je daar nog een foto van?
#zelfkastijding
 

micky

Forumguru
@Archie dat niet passen snap ik niet helemaal, ik heb elektrische stoelen, die staan in de laagste stand, dan heb ik 18 cm boven mijn hoofd tot aan het glas en ik ben 176, wellicht gana de elektrische stoelen verder naar beneden dan de gewone, heb je daar al eens naar gekeken?
war voor foto zou je willen van het dak?
 

Archie

Senior Member
@Archie dat niet passen snap ik niet helemaal, ik heb elektrische stoelen, die staan in de laagste stand, dan heb ik 18 cm boven mijn hoofd tot aan het glas en ik ben 176, wellicht gana de elektrische stoelen verder naar beneden dan de gewone, heb je daar al eens naar gekeken?
war voor foto zou je willen van het dak?
Ik ben 197 en als de stoel in zijn laagste stand staat (dat moest dan voor mij) dan zit ik niet lekker (voelt als een verkeerde hoek voor mijn rug), balen voor mij :D (superpersoonlijk, lastig uit te leggen)

Was even benieuwd hoe het eruit zag als je binnenzit want we hebben verder nagenoeg dezelfde auto :)
 

rtwee

Senior Member
Pracht wagen!! 1 Klein smetje vind ik persoonlijk' dealerreclame op de nummerplaathouder. Verder echt top!
 

Rene C

Forumguru
@micky gefeliciteerd met je auto. Hele mooie combi.. Pano dak zoooo lekker.

Was verbaasd over je velgen want in je openingspost staat golus en op de foto dacht ik wtf ik dacht dat golus die dikke 5spaak was.. Las pas later dat dit de gemini velg is.. Erg mooi..

Heel veel plezier gewenst..
 

micky

Forumguru
Pracht wagen!! 1 Klein smetje vind ik persoonlijk' dealerreclame op de nummerplaathouder. Verder echt top!
hhmm ik heb hem nog maar 1 dag;) zover ben ik nog niet :) de klauwen worden nog rood en diverse gloeilampen worden vervangen door LED :)
 

micky

Forumguru
@micky gefeliciteerd met je auto. Hele mooie combi.. Pano dak zoooo lekker.

Was verbaasd over je velgen want in je openingspost staat golus en op de foto dacht ik wtf ik dacht dat golus die dikke 5spaak was.. Las pas later dat dit de gemini velg is.. Erg mooi..

Heel veel plezier gewenst..

De Gemini's zijn een cadeautje van de dealer, omdat ik zo lang moest wachten mocht ik of volleer gratis of andere 18" naar keuze (aangezien er maar 2 versies af frabriek te bestellen waren)
 

rtwee

Senior Member
Zoals ik al zei is dat iets persoonlijks. Ik vind het zonde en afleidend van de mooie wagen, zeker als je andere letters van de kont afhaalt. Maar wellicht ben ik daar iets te perfectionistisch in. :)
 
Bovenaan Onderaan