Besteld: Octavia Combi 1.4 TSI, Elegance Businessline Greentech

mister9

Actief lid
Van de week besteld :yeah:(Lease):

Skoda Octavia Combi, 1.4 TSI (122 pk) Greentech Elegance Business Line
Metallic Lak - Black Magic Metallic
Sunset
Connect Pakket
Volwaardig reservewiel
Dorpellijst
Uitlaatstuk
Afneembare trekhaak

Het grootte wachten is begonnen. Vreselijk, maar het is niet anders. Hoop dat het meevalt ( je hoort soms van die horrorverhalen...)
 

mister9

Actief lid
Vandaag de (voorlopige) leverdatum gehoord: 17 februari... Pfff wat een eind weg. Gelukkig eerst op wintersport, daarna nog "maar" 1,5 maand wachten.
Wat een marteling...
 
Van harte gefeliciteerd....dan doe je het niet slecht met zo'n levertijd, maar dat had je vast wel in de gaten na het lezen van dit forum. De mijne in oktober besteld en verwachte levertijd week 7. Productie staat nog steeds op week 1. Succes op wintersport en het wachten!
 

Robbie

Lid
Gefeliciteerd met je mooie wagen!

Het gaat toch wel raar met die levertijden hoor...
De mijne 15-11 besteld bij de LM en 23-11 order bevestigd door dealer, verwachte leverdatum; de week van 20 januari.

Toch raar dat dit allemaal zo veel van elkaar verschilt
 

mister9

Actief lid
Gisteren update gevraagd aan leasemaatschappij. En die heeft op zijn beurt de dealer gebeld. De auto staat op transport!! Leverdatum 17 februari!! Pffff. Wat is dat wachten vreselijk.. Maar de weken stuiteren voorbij dus voor ik het weet is het zo ver.

Hoe worden de auto's eigenlijk hierheen getransporteerd? Boot, trein?
 

mister9

Actief lid
Duurt dat bij elkaar dan echt 2 weken? Hoe kan dat zo lang duren dan? Of komt dat door de vele stops die de trein moet maken vanuit Tsjechie?
 

mister9

Actief lid
Vandaag gebeld door de dealer, de auto is binnen!!! Donderdag kunnen we 'm halen, maar dan kan ik niet :407:.

Dus het wordt zaterdagochtend. Pfff. Nog 5 nachtjes slapen...
 
Proficiat mooie wagen, leuke foto’s zeker die laatste wat houdt die goed de baan zeg lol.;)
Die van mij besteld week 4, productie week 12, levering week 14 mijn gevoel zegt 7 april. :yeah:
 
Bovenaan Onderaan