Besteld: Octavia Combi 1.4 TSI DSG Elegance BusinessLine

coolrunnings

Actief lid
Ik heb, denk ik, ook een redelijk uniek exemplaar.
Ik heb er nog niet eerder één zien rijden (zonder bedrijfsbestickering dan).
Ook op de voorraadkijker van Skoda zelf stond er van de week niet één.
Ik heb wel een gok genomen door voor de kleur te gaan, omdat ik hem dus nog niet gezien heb, maar het heeft goed uitgepakt, heel goed zelfs, als ik eerlijk mag zijn.

coolrunnings

Actief lid
En hoe is de binnenkant ? Stof of leer ?
DSG ? Ook wel fijn lijkt me !

Er zit gewoon stoffen bekleding in, Shadow Onyx.
Leer vind ik persoonlijk helemaal niets om op te zitten, dus daar was ik snel over uit.
En DSG, uiteraard, ik zit veel op de weg voor m'n werk, kom dus ook veel files tegen en dan is een automaat wel fijn.

Wasmachineman

Forumguru
Er zit gewoon stoffen bekleding in, Shadow Onyx.
Leer vind ik persoonlijk helemaal niets om op te zitten, dus daar was ik snel over uit.
En DSG, uiteraard, ik zit veel op de weg voor m'n werk, kom dus ook veel files tegen en dan is een automaat wel fijn.

Ben wel benieuwd. Vooral de achterkant vind ik erg mooi !
En als er een meeting is wel komen hè ?
Naast mijn zwarte, allemaal mooi gepoetst natuurlijk.

coolrunnings

Actief lid
Die tsjechen weten wel hoe ze door moeten werken, ik heb vandaag mijn auto opgehaald.
Het is nu nog een beetje te donker om foto's te maken, maar van het weekend zal dat wel beter lukken denk ik.

Eerste indruk, YIPPIE YAH YEE. DSG-bak is echt fantastisch, auto rijdt super, dit worden 4 leuke jaren...

coolrunnings

Actief lid
Ik ga 's-morgens weg als het nog donker is, en kom 's-avonds pas terug als het wederom donker is, dus dan krijg je niet de beste foto's.
Ik ga ervoor om ze zaterdag te maken, bij daglicht. Nog even geduld hebben a.u.b.

Wasmachineman

Forumguru
Ik ga 's-morgens weg als het nog donker is, en kom 's-avonds pas terug als het wederom donker is, dus dan krijg je niet de beste foto's.
Ik ga ervoor om ze zaterdag te maken, bij daglicht. Nog even geduld hebben a.u.b.

Kun je onderweg geen foto's maken ? :D
Mwah, 't is al bijna zaterdag...

coolrunnings

Actief lid
Ik denk niet dat de klant erg blij van me wordt als ik even op mijn gemak even mijn auto ga staan fotograferen. Jullie zullen dus echt nog even geduld moeten hebben. Nog even volhouden, ze komen echt... Maar hij is wel heel erg mooi (al zeg ik het zelf).

cvegreen

Forumguru
Wauw man , dat is voor mij eerder een gewaagde combinatie , maar wat is hij mooi man . Dat de foto's in een mistige sfeer genomen zijn , heeft de foto's naar mijn bescheiden mening enige meerwaarde , zeker foto 2 komt daar extreem goed uit . Echt top man .

coolrunnings

Actief lid
Mijn dagen bij het Skodaforum zijn geteld, vorige week is de volgende bolide besteld:

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI S tronic Ambition Pro Line Plus (5drs) 90kw

Kleur:
› Misanorood pareleffect

Opties:
› Blanke sierlijsten
» [4ZB] Chroom/glimmend accent rond de zijramen
› Dakreling, blank aluminium
› Zonder type- en motoraanduiding
› MMI navigatie plus
› Bang & Olufsen Sound System
› Stof "Rallye" Zwart
› Lichtpakket