Besteld Octavia Combi 1.2 TSI Business Line

Eindelijk is mijn nieuwe leaseauto besteld. Het is dus de 1.2 TSI geworden met Business Line pakket. En dan in de kleur Black Magic met de opties ESP, sunset, stoelverwarming, bluetooth en als accessoires een chroomstrip op de achterklep, chromen uitlaatsierstuk, dakdragers aluminium, Thule Spirit 780 dakkoffer in het zwart, kunstof kofferbakschaal en leren bekleding. Verder worden de letters TSI en Octavia van de achterklep verwijderd. Het liefst had ik er nog een set Pegasus onder gezet of Zenith's maar dan had ik geen leer kunnen kiezen. Maar ik denk dat ik er zo ook wel heel erg tevreden over kan zijn als ik hem zie staan voor de deur ;)

Alleen ben ik nog niet helemaal uit de kleur leer. Ik denk zelf aan de kleur Bruin of Cognac. Wat zouden jullie kiezen voor kleur bij een zwarte auto? En geperforeerd leer voor de rug-en zitgedeeltes of niet?


Groetjes Bastiaan
 

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling!
Welkom ook hier op het forum. Je zult hier veel opsteken.
Wil je je nog even verder voorstellen via het Meet en Greet gedeelte?
 
Heb ik gedaan!! Ik was trouwens al een paar weken aan het rondlezen op het forum. Beetje "albums" van leden bekeken voor de kleur en velgcombinatie's en het Columbus topic doorgespit enzo. Grtjs
 

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Bas, gefeliciteerd ! En als je auto al besteld is kun je dan nog het leer veranderen naar keuze ?
Cognac zou ik kiezen of anders helemaal zwart leer als je het niet zeker weet !
En geperforeerd weet ik niet hoe dat eruit ziet ! Dus doe maar ! :grin:
Zien we dat ook weer eens.
Tot ziens hier of op een meeting !
 
De leren bekleding wordt er pas achteraf ingezet dus vandaar dat ik nog kan veranderen. Ik kan ook nog de kleur van het stiksel aanpassen, 2 verschillende kleuren leer nemen of gedeeltelijk nepleer. (Weet niet waarom ik dat zou moeten willen, nepleer!?) Als de meetings een beetje in de buurt zijn dan kom ik graag kijken met mijn zoontje van 15maanden. Die is al gekker op BroemBroems dan zijn papa! :)
 
Lekker hoor. Mooi dat je genoeg budget over had om de auto flink aan te kleden. Wat is de levertijd?
 
8 weken voor de auto en dan nog 2 weken extra voor het leer. Maar ik ga zelf maar uit van 12 weken dan valt het misschien mee.
 
Bovenaan Onderaan