Besteld: OCII, Elegance B-line DSG!!

Ron-e

Lid
Om 12:00 een afspraak... de minuten tikken langszaam weg en de spanning neemt toe. Ik vraag me af, moet ik naar de tandarts? heb ik zo een examen!? is mijn schoonmoeder jarig!?!? nee pfoe, ik mag zo mijn nieuwe Skoda halen!!!!

Darkside

Forumguru
En straks mag je naar een examen, de tandarts en je schoonmoeder in je nieuwe skoda. Wordt het toch nog een beetje leuk.....

Ron-e

Lid
Wat een heerlijke dag. vandaag rond 12:45 ingestapt en weggereden in mijn nieuwe skoda. Ik kon mijn voorloper fijn laten staan bij de dealer dus dat was erg goed geregeld, net als de rest trouwens. klasse Rijnwoud Rotterdam!

De klik was er meteen, het voelde goed. het robuuste stuur in mijn handen de dsg op D en dan het gaspedaal in.. in 1 woord geweldig! Alles is boven verwachting de dsg reageert zo lekker en god wat is dat ding rapp! Oke ik heb het gas nog niet vol ingetrapt, we gaan niet gelijk gek doen, maar kwa vermogen kom ik de komende 4 jaar zeker niets te kort.

De eerste indruk van de wagen is gewoon uitstekend en ik ben erg blij met de gekozen uitvoering. Verder kan ik nog niet veel zeggen daar ik de wagen nog geheel moet verkennen, ik heb wel al wat fotos geplaatst http://www.skodaforum.nl/board/group.php?groupid=4 maar zoals te zien was de licht val niet helemaal goed, de kleur oogt elke keer weer anders wat het dan ook wel weer spannend maakt. Ik zal proberen deze week ergens een mooi plekje in de zon te zoeken om mooie octi fotos maken.

Trucker

Actief lid
Mooie auto,ik wens je veel veilige km toe.

Grappig ik krijg de mijne a.s maandag en ik heb ook xx-NLK-x

Wasmachineman

Forumguru
Tja, ik weet hoe jij je voelt. Ik heb dezelfde alleen in diesel. Veel fijne kilometers in je nieuwe auto, Ron!
Tot ziens.

Ron-e

Lid
Bedankt hoor!! vandaag staat de teller op 220km..
(niet per uur uiteraard).

En hoe bevalt jouw wagen Wasmachineman??

hemi24

Forumguru
Ik denk dat wasmachineman z'n wagen zo goed bevalt, dat hij nog steeds aan het sturen is..! ;)

Wasmachineman

Forumguru
Ja, ik ben weer thuis en hij bevalt erg goed. Kleur is mooi, leer zit fijn, de dsg is fantastisch, open dak staat op een kiertje. Ik ben echt nog steeds zo blij als een kind!
Ik zal hier geen 3 jaar mee doen want ik zit nu al op 8000 km. In een maand. Dus 2 jaar of misschien iets meer. Ik ben benieuwd wat de nieuwe aanbieding over anderhalf jaar is, haha! Misschien ben ik dan op tijd voor de O3.
Maar eerst morgen lekker naar Leiden en dan naar Hengelo ook nog.
Werken is een feest in deze auto, dat wel!
DSG is het fijnste wat ik ooit heb gehad tot op heden!

Bovenaan Onderaan