Besteld: OCII, Elegance B-line DSG!!

Ron-e

Lid
Voorloper is binnen

Ik heb zojuist de voorloper in ontvangst mogen nemen. Het betreft een Renault Megane uit 2009, 1.6 4 deurs..

Rijd op zich goed en ziet er nog best leuk uit. maar eh is het al 8 oktober?:smiley29:

haha..

Ron-e

Lid
Is het ook niet zo dat je daar alles op ziet, op zwart? En daarnaast zag ik al zoveel zwarte skoda's...

Wasmachineman

Forumguru
Nou Ron, op de kleur Rosso Brunello zie je ook wel aardig wat. Je blijft bezig toch. Alleen op zilver metallic zie je niet zo veel. Op mijn huidige zwarte kleur zie je inderdaad alles en hij wordt ook een beetje vaal...
Rosso Brunello heb ik nu een keer in het echt gezien op een combi in Groningen.
Ik krijg dan geen combi maar de hatchback.
En zwart zie je veel maar ook zilvermetallic en antraciet kom ik vaak tegen.

Wasmachineman

Forumguru
Ook :ot:...

Goede vraag! Ik heb de ruimte niet meer nodig omdat we van de kinderwagens etc af zijn. Kinderen zijn nu 4 en 8. Daarnaast viel het me op dat ik nog al eens gevraagd werd om grote voorwerpen op te halen of te vervoeren. Daar ben ik dan ook mooi binnenkort van af. Mijn schoonmoeder had hier nog al eens een handje van. Die vroeg ook echt serieus of de volgende echt geen combi meer wordt....
En ik vertel niemand dat in een hatchback ook een wasmachine past!:winkie:
Daarnaast bespaar ik aardig wat geld en daar heb ik een schuifdak voor genomen.
En de kofferbak is bijna net zo groot, 565 liter tegenover 580 liter voor de combi.
Schijnt ook dat een hatchback iets minder lawaai maakt dan een combi omdat een combi meer een "klankast" is ??? Dat proberen we dus mooi uit.

Trucker

Actief lid
het verschil in liters is niet veel en een schuifdak is ook erg lekker.
Je hebt er dus niet lang over na hoeven denken ,hou je meer tijd over
voor het forum.

Wasmachineman

Forumguru
Ik merkte al tijdens vakanties dat we alles onder het afdekzeil van de combi kwijt konden. Schuifdak en dsg heb ik ook nog nooit gehad dus dit wordt een compleet andere auto. Voor de kinderen wordt het ook een feest om te gaan rijden want 2 dvd spelers zijn ingebouwd in de hoofdsteunen samen met spelletjescomputers. Vergeet ik nog het beige leer wat ingebouwd wordt nu. Als ik het zo terug lees is het echt een topwagen. Nadeel is wel dat ik straks minder op het forum ben en meer in de auto!

Ron-e

Lid
Nog even over de kleur. Oke ik had inderdaad al iets gezien over flink blijven poetsen. (of laten poetsen). Dat moet dan maar, als hij maar niet na 1 regenbui dof en vaal is haha..:confused:

Ik had daar nog niet eens over nagedacht, maar dat is natuurlijk de negatieve kant van een combi met veel ruimte ( tenminste dat denkt men dan ). Nou kan ik gelukkig ook wel Nee zeggen.. maarja, je schoonmoeder poeh..

Zo wel gaaf zeg die schermpjes in je stoelen. Al heb ik nog geen kinderen, dus nog niet "nodig". Maar voor de heb...

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb ook nee gezegd tegen haar! Had je ze moeten zien kijken....wat doet ie nou??? Moet kunnen hoor, soms....kan je haar wel achter het behang plakken. Soms. Want meestal is ze wel aardig en mijn schoonvader is top!
Die kleur is echt erg mooi. En apart want je ziet hem niet vaak gelukkig. Nog niet. Ik ga nu vaak door de wasstraat met deze zwarte en 1 x per jaar in de was zetten op een mooie lentedag.
Die schermpjes had ik van de dealer als tip gekregen. Je kunt de hoofdsteun dichtritsen en dan zie je helemaal niets. En open ritsen en je kunt kijken of spelen. Ik heb nu nog van die losse schermpjes die je er steeds uit moet halen. 5 Minuten werk en dan zit het. Kinderen zijn er wel heel rustig door en dat is me ook wel wat waard als we met de auto een flink stuk weggaan.

Ron-e

Lid
Poeh, bijna 9 weken voorbij.. Heb door het lezen een hoop tijd weten te doden haha.
Maar het begint nu toch wel te kriebelen.. Weet iemand of je van te voren nog een keer wordt geinformeerd door je leasemij/dealer? of moet je zelf is bellen voor info?

De verwachte levertijd is 8 okt. maarja.... nog ffies iig!!!

RobPG

Lid
Verwachte levertijd was bij mij ingeschat op ca. 2,5 maand. Verontrust door verlengde levertermijnen heb ik tussentijds de dealer gevraagd of de levertijd nog steeds hetzelfde was (ivm vakantieplannen). Daarna werd ik keurig op de hoogte gehouden over de produktiedatum en verwachte aflevering. Levering verliep overigens keurig volgens opgave.

Succes met wachten,
Rob

Ron-e

Lid
Jippie!! afgelopen woensdag gebeld door de Dealer dat de auto is afgeleverd en nu rijklaar wordt gemaakt. Ik kan hem a.s. dinsdag ophalen..!! na een eerste ontmoeting zal ik uiteraard wat foto's plaatsen!! poeh hoeveel nachtjes nog??

ps wel snelle levering, auto 15 juli besteld..

Bovenaan Onderaan