besteld o2 gl bl

fire

Nieuw lid
Gehoort van de dealer dat mijn nieuwe o2 gl bl zwart met sunset, elctrische ramen achter, BT en trekhaak deze week gebouwd word.
Afleveren week 41/42. ben ben heeeeel benieuwd.

fire

Nieuw lid
O2

He lezers vandaag bericht gehad van de dealer dat mijn bestelde O2 vorige week inderdaad gebouwd is en al in Nederland is aan gekomen aan het einde van de week krijg ik bericht wanneer hij bij de dealer staat en wordt afgeleverd.

fire

Nieuw lid
levering

He vandaag bericht gekregen dat mijn O2 (LM) donderdag geleverd wordt gelukkig want mijn huidige VW golf variant is er gisteren mee gestopt als of hij het voelde maar goed na 3 jaar en 177000 km is het goed geweest.

Geleverd wordt een O2 Bl GL black magic met BT, sunset, electrische ramen achter, rokers pakket (voor de aansteker) en trekhaak.

fire

Nieuw lid
Nieuwe o2

Vandaag mijn 02 afgehaald bij Vepreda in spijkenisse wat een verademing en wat neemt men er de tijd voor een perfecte aflevering. Zijn dus niet voor niets dealer van het jaar. Goed nu de auto wat een wagen zit perfect en rijdt nog beter. De uitrusting is te gek wat een verschil met mijn golf variant. Morgen meteen een lange rit belgie in. Ik denk dat ik vanavond mijn stoel maar buiten zet om maar lang te kunnen genieten van een schone en gepoetste auto. Verder vanavond met het hele gezin in de auto zitten om alleen de geur op te doen voordat deze wordt verdreven door alle dagelijkse geuren.

O2 black magic GLBL met BT, electrische ramen achter, sunset en trekhaak. (rokerspakket):2133:

rouwehand

Senior Member
Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst.
Ik rij nu 2 weken in m'n nieuwe Octavia en nog geen seconde spijt gehad, wat een top auto!

Alleen zijn de meningen verdeeld m.b.t. Vepreda. Ze moeten nog een hoop leren, met oa. het naar binnen halen van nieuwe klanten. Verkoopteam erg arrogant en denken absoluut niet met je mee.
Maar als je eenmaal deze drempel hebt genomen, kan de service best prima zijn?!

Bovenaan Onderaan