Besteld --> O2 Combi .9 TDI BE

BramBam

Forumguru
Gisteren besteld bij wagenparkbeheerder. Maandag gaat de laatste handtekening onder de bestelling en daarna gaat de bestelling naar de dealer.

Het betreft een voorraadauto, dus aflevering binnen nu en 2 weken
471.gif
.

Skoda Octavia Combi 1.9TDI Business Edition

Kleur: Satin Grey
Interieur: Eminent Onyx

Radio/CD/MP3 Stream
Parrot CK3200 Carkit
Zonneschermen achter (voor de kids)
 

Bijlagen

  • 48511-O2 Combi Satin Grey incl. Vega Resized.jpg
    48511-O2 Combi Satin Grey incl. Vega Resized.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 12

ad5000

Actief lid
Feli, uitstekende keuze
471.gif


Was dat nou toeval dat de auto op voorraad stond, of heb je de 'lijst' opgevraagd en daaruit gekozen?
 

BramBam

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Feli, uitstekende keuze
471.gif


Was dat nou toeval dat de auto op voorraad stond, of heb je de 'lijst' opgevraagd en daaruit gekozen?

[/ QUOTE ]

Ik heb inderdaad bij de dealer een lijst opgevraagd van alle Combi 1.9TDI BE's en daaruit een keuze gemaakt.

Deze kleur was zowieso 1e keus (2e keus was anthracite grey)en voor de rest vond ik de optie's niet echt belangrijk. Alleen bluetooth af-fabriek stond eigenlijk nog op mijn verlanglijst, maar ik had geen zin om daar dan zolang op te moeten wachten (volgens de dealer is de levertijd van een BE op dit moment 10-12 weken).
 

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: BramBam</font><hr />

......t, maar ik had geen zin om daar dan zolang op te moeten wachten (volgens de dealer is de levertijd van een BE op dit moment 10-12 weken).

[/ QUOTE ]

klopt, ik heb de mijne rond 1 feb besteld en heb een voorlopig week 15 door gekregen als leverdatum

afwachten dus
 

BramBam

Forumguru
Re: Besteld --> O2 Combi 1.9 TDI BE

cheer.gif
Vrijdag 23 maart om 17.00u is het zover.
cheer.gif


Het heeft wat langer geduurd, omdat er iets fout was gegaan met de reservering van de "Satin Grey"-voorraadauto. Deze was inmiddels verkocht.
frown.gif


Het is daarom ook een andere kleur geworden. Anthracite Grey i.p.v. Satin Grey. Dit waren de 2 kleuren die op mijn wishlist stonden.
 

Okki

Donateur
Re: Besteld --> O2 Combi 1.9 TDI BE

cheer.gif
Gefeliciteerd
471.gif
ik MAG de mijne om 11.00 uur halen!
cheer.gif
 

BramBam

Forumguru
Re: Besteld --&gt; O2 Combi .9 TDI BE

De **-T*-** kentekens zijn op. Het kenteken van mijn O2 is **-XB-**.
 
Bovenaan Onderaan