Besteld: O2 Combi 1.9TDI Allure Cappuccino-beige

bat

Lid
ik denk dat ik mij moeilijk uitgedrukt heb
ik bedoelde dat elke configurator er grandioos naast zit, daarna ben ik gaan zoeken naar een foto die de kleur wel goed weerspiegelt en dat was dan onderstaande
Waarop ik zeg dat het al heel wat uitmaakt op wat voor monitor je het bekijkt. Op m'n laptop van het werk zie je wel dat het geen grijs is, maar daar blijft het bij. Op m'n Apple thuis zie je wel duidelijk dat het beige is. (Ik heb het dan over de kleur die in de configurator op de nederlandse skoda-site wordt getoond.)

Maar je hebt wel gelijk dat vrijwel geen enkele computer de kleur echt goed zal tonen. Da's namelijk erg lastig, sowieso mis je al het effect van het metallic.

Als je de kleur echt wilt beoordelen, moet je naar de dealer gaan. En dan nog is het moeilijk om 'm te beoordelen vanaf een klein stukje wat in de kleur is gespoten, je moet de auto in die kleur zien.

MRI

Nieuw lid
skoda.jpg

skoda2.jpg

skoda3.jpg

skoda4.jpg

bat

Lid

cvegreen

Forumguru
Ik had al een onderzoekje gedaan naar beige skoda's en daaruit bleek dat het inderdaad wel beige is en zeker geen grijs. Het is een kleur dat ook heel goed gaat op een skoda , eens iets anders dan grijs . Ik vind het in ieder geval een heel mooie kleur . heb hier in een andere topic al gezegd als ik nu een nieuwe zou kopen dat hij dan ook in capuccino beige zou zijn, al vind ik zwart beter passen op een skoda. Maar daar ben je nooit mee klaar , altijd vuil.
Ik wens je heel veel leuke en veilige kilometers toe met je super mooie O2. Ik heb het ook al vaak gezegd , die wagen is nu echt een heel mooie wagen. Ik zie ze enorm graag.

De kleur is erg moeilijk op foto te vangen. Zelfs op m'n mac is alleen op de eerste foto te zien dat er iets beiges in de kleur zit. In het echt is de kleur veel duidelijker en beslist niet grijs.

Mooie auto!
En een afdruk van de foto? Is die ook niet goed?

MRI

Nieuw lid
En een afdruk van de foto? Is die ook niet goed?

Het is echt heel raar maar de kleur is zeer moeilijk vanop foto op pc te zetten, ook als je een foto afdrukt is het ook niet echt supperduidelijk. Veranderd ook enorm naar gelang het weer (wolken, zon). Het beste is de bovenste foto, met dan de lichte stukken daarin.

Ben zéér tevreden met de auto! Ondertussen heeft mijn vrouw (voor diegenen die wat gevolgd hebben) ook terug een andere auto, en raad eens wat... een skoda fabia combi grijs (net dezelfde, met een pak minder km op de teller :-)) Al bij al valt de historie toch nog mee dus.

Groetjes vanuit België!

EdK

Forumguru
skoda.jpg

Als ik naar deze kleur kijk en dan naar buiten , naar mijn eigen Roomster cappa dan komt deze kleur er het meest bij !
Fijne van deze kleur is dat hij exclusief aandoet en dat vuil er bijna niet op te zien is !

Bovenaan Onderaan