Besteld: O2 Combi 1.6 FSI Tour

Aiii

Lid
Hallo, hier ook weer een nieuwe Skoda rijder. Van het weekend al uitgezocht, zojuist de financiering geregeld dus we kunnen gaan.

Een Octavia Combi 1.6 FSI Tour uitvoering (Antraciet grijs).

Dus de ambiente uitvoering met extra:

• Klein leerpakket
  • Parking Distance Control achter
  • Stream-radio
  • Jumbo-box met audio-aansluiting
Normaal zitten er 16" velgen op een Tour, maar dit betreft een showmodel (in de kleur die ik al had uitgezocht dus dat is mooi) en hier zitten 17" Pegasus velgen op.

Ik pak er nog luidsprekers en tweeters in de achterdeuren bij en ik twijfel nog over zonwering voor de zijruiten achterin en de achterruit.

Mijn oude Golf 3 Variant kan dus met pensioen :super:

Fotootje vanuit de showroom:
skoda.jpg

Desperado

Forumguru
Ziet er erg mooi uit!
Die zonwering zou ik zker doen.
Daar zijn alle gebruikers laaiend enthousiast over.

EdK

Forumguru
Als je kinderen hebt dan kan ik namens hun je alvast bedanken als je sunnyboys voor je achter ruiten neemt !!
Ideaal voor hun, kijken gewoon naar buiten, en bijkomend voordeel is ook dat dievengilde erg moeilijk naar binnen kan kijken door die sunnyboys !!

Dus niet twijfelen en gewoon doen, de kosten op het totale bedrag is uiteindelijk nihil !

cvegreen

Forumguru
Dat ziet er mooi uit . Die velgen staan hem ook wel prachtig . Je zult er ongetwijfeld heel veel leuke kilometers kunnen in maken . Die sunnyboys schijnen inderdaad wel hun geld waard te zijn. Ik weet het niet , ik rij een F1 zonder zo'n sunnyboys .Vind dit wel een leuke naam voor die zonneschermen "sunnyboys".

Aiii

Lid
Heb de zonwering er inderdaad bij genomen, dank voor jullie opmerkingen.

Morgen hoor ik wanneer ik hem kan ophalen, ze gaan proberen op vrijdag na 6 uur/zaterdag. Of dat gaat lukken hoor ik dus morgen.

(ook een trekhaak uiteraard).

Aiii

Lid
Jawel, morgenavond is ie af.

Kreeg nog een vriendelijk belletje om te vragen waar ze mijn parrot (CK3100, moest worden overgezet van mijn oude auto) moesten bouwen, op het dashboard boven de radio of in de asbak zodat hij buiten het zicht zat.

Heb maar gekozen voor de asbak, je weet het maar nooit met de bontkraagjes van de wereld.

Aiii

Lid
10k.jpg

In plaats van een nieuw topic te openen, maar gewoon in het topic waar het ooit mee is beginnen.

Dus een krappe 10 maanden verder (heb nog iets meer dan 3 weken in de VS gezeten) is het me vandaag gelukt de 10.000 op de teller te zetten en ik ben nog steeds 100% tevreden. Echte minpunten heb ik nog niet gevonden, of het moet het afdekscherm zijn van de bagageruimte die soms niet blijft zitten. Geen kraakje, geen rammeltje, nog geen vloeistof hoeven bijvullen en afgezien van een spijker in de band en het monteren van nieuwe velgen heeft de auto nog geen garage van binnen mogen zien.

Wat een genot om te rijden, stap nog steeds met een glimlach in en met een nog grotere glimlach uit. Vanochtend weer lekker over de autobahn (De teller komt nog steeds lekker net boven de 200, erg netjes voor een 1.6je) en je voelt nog geen trilling in het stuur. Vooral onder de indruk ben ik van het bochtenwerk (waar de 225mm banden vast aan bijdragen), zo rotsvast als deze auto ligt, heerlijk.

Als de komende 10.000 kilometer net zo lekker gaan als de eerste zal het erg lastig worden voor me om me voor te stellen een andere auto dan een Skoda op de oprit te parkeren. :super::super:

EdK

Forumguru
Fijn te lezen dat je niet meer chaggie bent ! lachend erin en eruit !
En hoe zijn de bevindingen over de sunny zonneschermen ? (spijt of naar aller tevredenheid ook ? )

Aiii

Lid
Ik weet dat ik niet meer zo heel actief ben hier, prioriteiten enzo, sorry. :)

Maar de schade die ik vorige week heb opgelopen wil ik jullie toch niet onthouden:
20110830174850.jpg

20110830174839.jpg

20110830174741.jpg

Net buiten Brussel op de snelweg richting Leuven gebeurt. Met een paar collega's bij een klant geweest in Brussel, en toen we net uit de file kwamen op de snelweg richting Leuven en we goed en wel 120 reden ging de hele rijbaan ineens op de rem. Mijn voorganger kon -geluk bij een ongeluk- nog net wegduiken in de rechterrijbaan en maakte zo plaats voor mij, maar mijn achterligger kwam net iets tekort om hetzelfde truukje te doen. Kon gelukkig nog verder rijden, dat dan weer wel, maar toch. Moet nu wachten tot 19 September totdat ik terecht kan bij de schadehersteller (pas een hagelbui geweest en de vakanties die voorbij zijn waardoor de drukte op de weg weer zorgt voor meer ongelukken, zucht) en dus rij ik nu zo rond (en een houtje-toutje herstelactie om wat meer ruimte bij de wielkast te creeëren).

Ach ja, de belgische tegenpartij had het zwaarder, die kon niet meer verder met zijn Audi A3 Leaseauto. "Je moest eens zien hoe de ander eruitzag!" hier: http://img545.imageshack.us/img545/8715/20110830174815.jpg

WouterO2C

Actief lid
Om je naam maar te citeren: Aiiiiiiiii, das balen zeg :)

Wel geluk dat het alleen materiele schade is natuurlijk, maar toch zonde. En voor de rest hopelijk verzekeringswerk?

Aiii

Lid
Ja alleen blikschade, wel de inruilwaarde flink omlaag lijkt me, maar ik was sowieso van plan nog minstens 10 jaar door te rijden, dus dat scheelt :)

De Belgische partij is uiteraard de schuldige, aangezien hij van achteren kwam, dus mij kost het gelukkig geen no-claim.

Bovenaan Onderaan