Besteld: O2 combi 1.2TSI DSG Elegance Businessline platin grey

fvanleeu

Nieuw lid
Aangezien ik een nieuwe auto uit mocht zoeken (auto van de zaak) ben ik eens rond gaan kijken en m'n wensen op een rijtje gezet.

Onder andere:
- 20% bijtelling
- Automaat
- Ruimte

Uiteindelijk (of eigenlijk vrij snel al) uitgekomen op een O2C 1.2TSI DSG EBL in platin grey met de volgende extra's:
- 17 inch Pallas velgen
- Sunset donkere ramen achter
- Stoelverwarming
- Mobridge carkit
- Afneembare trekhaak
- lederen interieur 'mustang brown' :yeah:

De auto is begin mei besteld, volgens de dealer zat men in productieweek 29. De kleur platin grey zou ook precies vanaf die week beschikbaar zijn. ik heb de kleur al wel op een Yeti (binnen bij de dealer) en op een aantal Superb's in het wild gezien, maar ben ook erg benieuwd hoe het de Octavia staat.

Toekomstige wensenlijst:
- 16 inch Crateris velgen met winterbanden
- Instellen needle staging/sweep
- 3 cm verlaging (nog niet zeker van)

Updates en foto's volgen ter zijner tijd.

Wat duurt het wachten toch lang. :(

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en inderdaad wachten duurt lang. Maar we slepen je er wel doorheen.

Klaasje

Forumguru
leuke bak, maar waarom toch altijd die Mobridge terwijl de affabriek bluetooth ook zeer goed werkt.
Die Mobridge moet achteraf weer worden ingebouwd.

Ik heb de standaard bluetooth kit en die werkt perfect.

fvanleeu

Nieuw lid
Ik was altijd in de veronderstelling dat de Mobridge met meer telefoons zou werken dan de af-fabriek carkit maar ik heb dit eerlijk gezegd nooit uitgezocht.

Ik kan de auto 6 september ophalen, de levertijd komt dan op 18 weken. Er was 20 weken levertijd verwacht door de dealer dus de auto is mooi op tijd.

Overigens nog steeds geen octavia in het echt gezien in Platin Grey.

fvanleeu

Nieuw lid
De auto is gearriveerd bij de dealer, van het weekend gelijk maar even wezen kijken en wat foto's gemaakt.

P1000723.jpg
P1000722.jpg
P1000725.jpg

Michel

Forumguru
Dat is een erg mooie kleur! Het is voor het eerst dat ik deze kleur op een Octavia zie en ik was al benieuwd hoe dit zou uitpakken. Erg goed, dus!

ppaddo

Lid
Mooie wagen en zo te zien weer een auto bij Vepreda vandaan. Van die Mobridge vind ik ook wel typisch aangezien diezelfde dealer mij die carkit met klem ontraadde. Ik heb nu een achteraf ingebouwde premium carkit. (scheelt weer een beetje bijtelling t.o.v. af-fabriek).

bert2

Lid
Gefeliciteerd Fred. Ziet er geweldig uit. Als deze net zo rijdt als hij eruitziet en als de mijne, zul je geen spijt hebben.

fvanleeu

Nieuw lid
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! De auto komt inderdaad bij Vepreda vandaan.
Ik heb overigens een tikfout gemaakt over de afleverdatum. Ik kan de auto morgen afhalen (7 sep).

Ik heb trouwens wel het idee dat de kleur er binnen in de showroom er iets anders uitziet dan in het licht buiten. Buiten lijkt er iets meer blauw in te zitten.

@ppaddo: Op de offerte staat bij mij ook "premium bluetooth" carkit (wel als achteraf accesoire), ik was in de veronderstelling dat dit de Mobridge carkit zou zijn, maar wellicht is het dan de originele carkit maar dan ook achteraf ingebouwd? Tijdens het bezoek aan de dealer hebben we mijn telefoon (HTC Desire) gekoppeld aan de carkit, dit lijkt allemaal correct te functioneren. Ook het telefoonboek was direct toegankelijk.

Bovenaan Onderaan