Besteld: O2 Combi 1.2TSI DSG EBL

Wasmachineman

Forumguru
!

sorry voor het wachten maar voor mij duurd het wachten nog langer, auto wordt morgen pas afgeleverd, het kenteken was er nog niet.
foto's volgen z.s.m.
nog even geduld helaas, maar ze komen.

Tsjongejonge ! Wat een geknoei. Het lijkt erop dat er bij elke aflevering wel iets fout gaat.
Ik heb mijne bij Broekhuis besteld in Emmen. Vandaag de lijst doorgelopen of de auto wel goed besteld was door mijn baas. Ja hoor alles prima over gekomen dus Rijk Bouman gaf aan week 29 productie. Kan nog wijzigen door fabrieksvakantie. Maakt ook niet zo veel uit nu want ik moet nog 18k km rijden. Maar zoals ik het nu geplanned heb loopt alles precies goed....maar dat weten we pas aan het einde ! Hoofdsteunen met DVD spelers zijn al besteld door de dealer en de auto wordt binnen ivory. Het leer krijgt ook deze kleur zodat je (bijna) geen verschil ziet met de DVD spelers die ook in deze kleur schijnen te komen. En het hoesje zal er toch vaak overheen gaan ! Het dashboard is ook licht dan. Een heel verschil met mijn huidige zwarte combi die ook nog eens zwart van binnen is !!
Schuifdak is ook besteld net zoals echt reservewiel, stoelverwarming en 17" Pallas. En een ruitenwisser. Genoeg over mijn auto.
Octavia-gek, nog even doorbijten en dan hoppa !! Je auto. :grin:
We zijn net kleine kinderen denk ik wel eens.....

En vergeet de foto's niet !!!

octavia-gek

Actief lid
idd nog even doorbijten. maar vrijdag 9.30 staat ie klaar voor me.
het kenteken is nu bekend 82-LLL-6
kunnen jullie mij vertellen hoe ik een fotoalbum kan aanleggen, ik heb gekeken maar het lukt me niet echt.

Wasmachineman

Forumguru
Beetje klooien met dat foto album. Eerst aanmaken en daarna foto's oploaden. Soms krijg ik een melding dat het oploaden is mislukt maar dan staan ze er toch in ???:ahum:
Ondertussen heb ik al aardig wat albums dus ik kan het wel. :winkie:
Oefening baart kunst maar ik vind het moeilijk uit te leggen...:1884:
Maar kijk in je profiel bij albums en dan "add album", dan kun je een titel geven aan je album en dan kun je daarna foto's oploaden.

Wasmachineman

Forumguru
Octavia-gek, ik zie dat je een album hebt aangemaakt ! Mooi.
Veel veilige kilometers en graag meer foto's, van het interieur zeker !

lock

Actief lid
Weer een week voorbij :yeah:

Nog 3 en dan op vakantie en daarna komt de o2. Dus nog 6 weken geduld :xyxthumbs:

lock

Actief lid
Weer een week voorbij. Volgende week ff trouwen en op huwelijksreis en dan hopelijk de auto halen:yeah:

lock

Actief lid
Net weer bericht gehad van de dealer! Vraag me af of dit nog gevolgen heeft in de optie's

Hier de laatste informatie vanuit het fabriekssysteem.

De productie capaciteit van modeljaar 2010 zit vol, hierdoor is de auto geplaatst in modeljaar 2011.
Dit betekend dat de wagen in week 32 wordt gemaakt.

Hierdoor kunnen we pas later afleveren.

:407:

Wasmachineman

Forumguru
Ik hoorde ook al zoiets van mijn dealer !
Ik moet toch wachten tot september maar zwaar $#% voor jullie die hem snel willen hebben natuurlijk !

lock

Actief lid
Heb maar even terug gestuurd of ze wel helemaal goed wijs zinn hahahah, nee hoor heb ikniet gedaan.

Wel even gevraagd of dit nog invloed heeft op de uitrusting. ben benieuwd!
Hou jullie op de hoogte

lock

Actief lid
:489:weer een week erbij het wordt productie week 33

@wasmaschineman: Het wordt dus voor mij ondertussen ook September

Wasmachineman

Forumguru
Dan heb ik hem mss eerder, pr wk is nu van 29 naar 30 verschoven. Zal wel aan de motor liggen waarom jij ineens achter mij staat?

corsaar

Senior Member
Lock 16 juni je laatste noodkreet en nu 19 juli weer
een keer per maand moet kunnen. Hoeveel maanden nog ?

lock

Actief lid
@corsaar; Hoi, De laatste berichten van de dealer is nog steeds dat de auto wordt geboren in week 33. Na wat voeding en dergelijk zal ze deze kant op komen. Echter zeggen ze dat dit 4 weken duurt. Dus dat zal de 37 worden want 33 + 4 = 37. Alleen hier lees je vaak 2 weken. Dus ik ben benieuwd. Het totaal zal dan uit komen op ongeveer 20 weken want de auto is in week 18 besteld. Vrij lang, dit komt volgens de dealer door de dsg in combi met de 1.2. Te veel vraag.

Helaas duurt het nog ff. En zal ik nog even moeten schakelen. Heb de dsg besteld wegens een slechte linkerknie dus hoe eerder de auto er is hoe beter.

corsaar

Senior Member
4 weken roept de dealer vaak ik las hier in een draadje
dat hij vanaf de dag van produktie na 7 dagen werd afgeleverd
wat wel heel snel is. maar 14 dagen moet absoluut kunnen!

lock

Actief lid
De week van de waarheid. Als alles goed is wordt me auto deze week gemaakt. Laten we hopen dat dit nu ook echt gaat gebeuren. Nog niks gehoort van de dealer.

Ff duimen nog en wachten.

lock

Actief lid
Volgens de dealert is de auto gemaakt. Hij kon dit overgens niet bevestigen :s
Ook konden ze niet zien wanneer de auto hier heen kwam. Of dat hij al onderweg was.
Hopelijk gaat het nu eens een beetje opschieten allemaal.

corsaar

Senior Member
@Lock
Ik heb toen het bij mij speelde meegekeken over de schouder van de
verkoper en kon precies zien wat en waar de auto zich bevond.
Een soort volgsysteem. Het kan zijn dat het nu weer anders is, ook de systemen
staan nogal eens vast dus heel goed mogelijk dat het niet meer kan.
Normaal zou je de auto binnen 14 dagen na de productiedag kunnen rijden.
Sterkte met de laatste loodjes.

lock

Actief lid
Gisteren kreeg ik de verlossing,

Aanstaande vrijdag staat me auto klaar.

:super:

Bovenaan Onderaan