Besteld: O2 Combi 1.2TSI DSG EBL

lock

Actief lid
Net bericht gehad dat de Leasemaatschappij de auto heeft besteld bij de dealer. En de dealer heeft dit weer doorgezet.

Het is geworden:
Skoda Octavia Combi 1.2 TSI DSG Elegance Businessline
Kleur:
Black Magic Pearl
Optie's:
Sunset
Pallas 17"
Bluetooth Carkitvoorbereiding.
Geen type aanduiding.
Luxe kenteken platen.

Verder zit er al heel veel op natuurlijk.
Levertijd is naar verwachting 10 a 12 weken. Afwachten en aftellen dus.

D

Deleted member 3195

We leven met je mee :)

Maar wat zijn luxe kenteken platen?

octavia-gek

Actief lid
luxe kentekenplaten zijn: platen met opgelegde kunstof letters en cijfers
Mijn Octavia combi 16 tdi elegance bnl dsg-7 wordt een dinsdag 18 mei afgeleverd

6s met het aftellen het gaat sneller dan je denkt

lock

Actief lid
Vandaag nog ff een tel gehad van de dealer. Nog even voor de duidelijkheid de offerte doorgenomen. En alles klopt. Moet goed komen dus.
En helaas de luxe platen zijn toch zonder dame in bikini. :407:
Dat nemen we dan maar voor lief. :)

Nu nog ff kijken voor een hok voor de :923: iemand ervaring hiermee?

lock

Actief lid
Dit wordt hem ongeveer

Zo moet die er ongeveer uitgaan zien.
:)
alleen donkere bekleding.

Via skoda.at kan je een redelijke goede foto samenstellen mbv de carconfigurator.
Super handig, Jammer dat dit niet op skoda.nl kan. Wel een gemis vind ik. Alle grote merken hebben dit tegenwoordig.

Bijlagen

• frontL.jpg
    frontL.jpg
    15,1 KB · Weergaven: 51

quorumz

Actief lid
naise idd:) ik ben ondertussen druk met de lease maatschappijen bezig ik mijne volgende week al kan krijgen ipv 11 juni (en helaas heeft de car configurator de velgen niet dus het zullen straks fotos moeten wordend)

lock

Actief lid
dat zou mooi zijn als je hem snel krijgt. Ik heb nog een lange (12 weken) te gaan.
Gelukkig tussendoor nog op vakantie. Alleen dat is ook een probleem geworden (thailand). Ff wachten hoe dat uitpakt.

Wasmachineman

Forumguru
luxe kentekenplaten zijn: platen met opgelegde kunstof letters en cijfers
Mijn Octavia combi 16 tdi elegance bnl dsg-7 wordt een dinsdag 18 mei afgeleverd

6s met het aftellen het gaat sneller dan je denkt

Octavia-gek, die slaapt zeker al ?
edit : Ja ja, lag om 20:00 uur al te dromen, iets over 4 wielen, dsg en een stuur !!:grin:

octavia-gek

Actief lid
sorry voor het wachten maar voor mij duurd het wachten nog langer, auto wordt morgen pas afgeleverd, het kenteken was er nog niet.
foto's volgen z.s.m.
nog even geduld helaas, maar ze komen.

lock

Actief lid
sorry voor het wachten maar voor mij duurd het wachten nog langer, auto wordt morgen pas afgeleverd, het kenteken was er nog niet.
foto's volgen z.s.m.
nog even geduld helaas, maar ze komen.

Dat heb ik een paar jaar geleden gehad met me Yamaha YZF R6. Toen heb ik een week met platen van de dealer rond gereden. :)

Bovenaan Onderaan