Besteld: O2 Combi 1.2 TSI DSG

Bliksem95

Nieuw lid
Beste forummers,

Net voor de jaarwisselingen heb ik een Octavia Combi besteld, uitgerust met 1.2 TSI motor en DSG bak. Mijn eerste Skoda wordt een feit!

Ik ben wel geschrokken van de levertijd: verwachte afleverdatum is pas half mei! Alsof je een auto uit een heel andere categorie besteld.

Uitvoering is Elegance Business Line in de kleur rood met zwart leren interieur, glazen dak, sunset ruiten en 17" wielen. Ben wel erg benieuwd naar hoe het geheel er straks uit komt te zien!

Heb er nog wel het één en ander over te vragen, dus wil graag van al jullie expertise gebruik maken.

Gegroet en tot op het forum

Hoi,

Ik had begin december 2011 exact dezelfde uitvoering besteld als jij allleen zonder leer en dakraam. Heb je ook gebruik gemaakt van de actie 99€ voor Bluetooth en mdi?
De kleur die ik heb gekozen is zwart.
De aflevertijd bij mij is medio april dat komt door de dsg, als je een handbak had genomen kon je nu al in je auto rijden.

Ik wacht al sinds Oktober 2011 op m'n wagen en het lijkt erop dat ik 'm pas ergens in maart zal krijgen. Volgens mij zijn ze het slachtoffer aan het worden van hun eigen populariteit.

Bliksem95

Nieuw lid
@initiald: Ja, daarom moest ik per sé voor 31-12 besteld hebben. Werkte wel dus, die actie. Nog nooit zulke levertijden gezien.

Wat ga je doen met het Columbus systeem? Mijn toegewezen dealer wilde hem zonder meerkosten omruilen voor de simpelere, maar een gesprek over andere opties die ik met het verschil wilde financieren zat er niet in. Heb hem nog maar even laten zitten dus.

ertromp

Forumguru
En nu maar wachten!
Ook ik ben benieuwd naar kleur/leer/open dak combinatie dus zo gauw de auto er is: foto's plaatsen!
Nogmaals; gefeliciteerd.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en gaaf dat je voor rood gekozen hebt. Zie je niet veel bij een O2. Mooie combinatie ook met een zwart lederen interier.

Bliksem95

Nieuw lid
Even bij de dealer geweest voor een sneak preview: hij is binnen!
Punt nog 2 weken wachten op levering. Het is druk en er moet nog leer in.

imagejpeg

Eregister een belletje gekregen van de dealer. Onze octavia wordt volgende geleverd bij de dealer na 5 mnd wachten!
Nu nog de verzekering afsluiten en bedenken wat we met onze huidige auto gaan doen. Verkopen of als tweede auto gebruiken.
Ik heb aan de dealer doorgegeven dat het motortype aanduiding op de achterkant er niet op hoeft.

Bovenaan Onderaan