Besteld: O2 1.8 TSI Combi Elegance

pepto

Nieuw lid
Na 5 jaar Audi heb ik afgelopen week mijn Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance besteld.

Door gezins uitbreiding was ik op zoek naar een stationwagon, mijn eerste keuze was afhankelijk gevallen op een VW Golf variant 1.4 bussiness maar door aanraden van mijn vriendin hebben we nog even gekeken naar skoda.

Op het moment van het bezoeken bij de dealer was net de nieuwe gefacelifte octavia in de showroom en ik was direct onder indruk van het model, Daarna is alles vrij snel gegaan binnen 1 week had ik de auto al besteld bij de lease maatschappij.

Ik twijfelde wel voor de 1.4 tsi elegance bussiness of de 1.8 tsi elegance maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor meer vermogen ipv meer luxe.

De auto wordt in week 8 geproduceerd waarna het nog 4 weken duurt voor ik hem heb

Hier mijn configuratie:
Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Black Magic Pearl Effect
16 inch Crataris velgen
Sunset ramen
ESP (raar dat het niet standaard op de auto zit)
 

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop en welkom hier op het forum!
Dat wordt vast een mooie wagen.
Nu even wachten tot je hem in bezit hebt!

Ben benieuwd naar de eerste foto's!
 

cvegreen

Forumguru
Proficiat met je keuze. Je zult er ongetwijfeld geen spijt van hebben. De octavia is een ruime degelijke wagen en heeft heel veel mee gekregen van de VW/audi. Dus de duitse degelijkheid zit wel snor.
 

Trebbor1972

Nieuw lid
Goede keuze en voor nu alvast veel voorpret gewenst :xyxthumbs:

Ik heb bijna dezelfde besteld en ben nu ook in blijde afwachting vd levering (medio mei - lease).

Gr,
Robbert
 

pepto

Nieuw lid
Gisteren telefoontje gehad van de dealer ik kan hem vandaag om 16.00 ophalen :worshippy:
 

MK74

Lid
Spannend dus!
Ook ik zit te wachten op mijn exemplaar... 2e helft mei zou ie er moeten zijn...
 
Het is heerlijk weer dus dat is extra genieten. Ik heb vandaag met een grijns :680: van oor tot oor rondgereden. Maar.... pas op voor de flitsers!!!

En veel vlotte, veilige kilometers toegewenst.
 

pepto

Nieuw lid
Ennnn.... inmiddels anderhalf uur plezier gehad...???

Jezekers, Heb hem opgehaald en ben zeer tevreden over alles goede auto mooie uitstraling en lekkere motor.
Alleen is mijn dak railing niet echt goed gemonteerd achterop zie ik een aardige spleet zitten terwijl hij voor wel mooi aansluit aan het dak, zal morgen even bellen hoe of wat maar ik zou wel 24 uur willen rond rijden :)
Ik zal binnenkort foto's plaatsen.
Tevens heb ik een mooie kenteken 00-XXX-7 mijn naam is bond boeren bont.:)
 

Maarten

Forumguru
Wat een leuk kenteken inderdaad. Ik zou het ook leuk vinden iets ludieks te krijgen.
Gefeliciteerd met de auto.
Ben benieuwd naar de foto's!
 
Bovenaan Onderaan