Besteld: O2 1.8 TSI Attractive Business

TL@

Forumguru
Oude auto's rijden beroerd op 98, Vpower en al die andere nieuwe brandstoffen. Mijn ouwe V8 gaat pingelen op 98 en op 95 niet. Overigens heb ik in Leiden nog een pomp gevonden die loodhoudende benzine heeft. Is helaas wel duur.

Wel pingelen op 98 en niet op 95, dat is raar.

Tja die oude V8's zijn gemaakt om op 91 of nog lager te rijden hé.

Na bijna 6 jaar met zeer veel plezier rondgereden te hebben in een Octavia I HB 1.8 Turbo (Elegance) vandaag de knoop toch maar doorgehakt en de Octavia II HB 1.8 TSI Attractive Business besteld.
:yeah:
Van Diamond Silver Metallic ben ik nu overgestapt naar Cappuccino Beige Metallic. Ik hoop dat deze kleur me net zo zal bevallen als de Diamond Silver Metallic. (Daar zag je niet zo veel op.)

Naast Attractive Business (met uiteraard het Columbus navigatiesysteem) ook nog de volgende extra's/opties genomen:
- ESP met Hilhold controle
- Electrisch glazen schuif-/kanteldak
- Ruitenwisser met sproeier achter
- Alarm met interieurbewaking, hellingshoekdetectie etc..
- Handsfree Carkit (Bluetooth) zonder steun voor GSM
- Afneembare trekhaak (13 polig met verloop naar 7 polig)
- 8-Delige dorpelbeschermers met alu-inleg
- Mattenset etc...

Levertijd zou 8-10 weken zijn, dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

Vandaag was het dan zover!!! Ik heb hem (eindelijk) op kunnen halen en hij heeft inderdaad een nummer uit de nieuwe kentekenreeks. Nou vind ik het niet meer zo erg dat ik er een weekje langer op heb moeten wachten.
(Anders had ik nog een oud teken gehad!)
Ben momenteel nog wat aan het stoeien met de telefoon.
Als ik iemand via de bluetoothmodule bel of zelf gebeld wordt, dan kan de ander mij niet verstaan.
Waarschijnlijk ligt dit aan mijn GSM (Eten G500). Ik zal mijn oude vertrouwde Nokia 6310i ook nog maar even proberen. Kijken of men mij dan wél goed kan verstaan. Weet overigens iemand waar de microfoon ergens zit en of er iets m.b.t. eventueel volume is in te stellen?

___JC___

Forumguru
Wel pingelen op 98 en niet op 95, dat is raar.

Tja die oude V8's zijn gemaakt om op 91 of nog lager te rijden hé.

Zonder loodvervanger pingelt ie op 95 ook wel maar minder dan met 98 of Vpower. Hoe slechter de benzine hoe beter zullen we maar zeggen. Ik moet zeggen vind het niet erg om de goedkoopste benzine te tanken met een auto die 1 op 4 loopt gemiddeld.

TL@

Forumguru
De microfoon zit in console in de dakhemel, aan het lampje daar.

Als ik met BT telefoneer, horen ze mij perfect aan de andere kant, misschien een beetje luid zelfs.

Volume voor de andere kant is niet in te stellen, enkel het volume voor jouw (wat jij dus hoort) kan je instellen (met de volume knoppen op het stuur)

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn nummer worden weergeven op de maxidot en niet de naam van de mensen die bellen, terwijl de nummers toch in het tel-boek zitten. Vind er geen oplossing voor.

@JC: Tja een oude auto heeft nu eenmaal lood nodig hé.
1/4 dat is wel erg slecht hé. Maar ja, zo'n V8 vergeef je alles hé.

De microfoon zit in console in de dakhemel, aan het lampje daar.

Als ik met BT telefoneer, horen ze mij perfect aan de andere kant, misschien een beetje luid zelfs.

Volume voor de andere kant is niet in te stellen, enkel het volume voor jouw (wat jij dus hoort) kan je instellen (met de volume knoppen op het stuur)

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn nummer worden weergeven op de maxidot en niet de naam van de mensen die bellen, terwijl de nummers toch in het tel-boek zitten. Vind er geen oplossing voor.

Ik moet morgen nog even terug naar de dealer. Als ik iemand bel of gebeld wordt, kan de ander mij niet horen!! Ik heb het inmiddels met 2 telefoons geprobeerd en bij beide géén succes.
Wat ik overigens wel gezien heb is, dat als ik via het "keypad" een nummer bel en hij staat in mijn telefoonboek, dan zet hij de naam er wél bij in MaxiDot. Wordt ik echter zelf gebeld en ook dat nummer staat in mijn telefoonboek, dan zie je alleen maar het tel.nummer.

TL@

Forumguru
Dat is vreemd, jou zou toch denken dat de nummers hetzelfde geïnterpreteerd worden, of je ze nu zelf draait of wanneer ze je bellen.

___JC___

Forumguru

Ik kan geen betere manier bedenken om dure benzine te verspillen dan volgas te geven in een V8 met dubbele open uitlaten.
Ik zeg OVERAL tunnels maken.
:grin:

Bovenaan Onderaan