Besteld: Fabia II 1.4-16v Tour

Peter_Octavia

Forumguru
We krijgen uitbreiding op het erf. :473::473:

Naast de Octavia die ik zelf heb is mijn vriendin nu na vele proefritjes toch gevallen voor de Fabia II. (oa. Agila, Corsa, Yaris, Ka, Fiesta, Micra, Swift)

Het volgende is besteld:
Fabia II 1.4-16v Tour
Kleur: Rosso Brunello metallic
Genomen opties:
- Klein lederpakket
- Parkeersensoren achter
- Hoogte verstelling op beide stoelen
- volwaardig reserve wiel


Verwachte levering midden oktober.
 

cvegreen

Forumguru
Zo zo , een fabia in dat nieuwe kleurtje van skoda . Ik ben ook reuze benieuwd hoe dat staat op de F2 . Verder ziet het er een keurig vrij voledig uit geruste wagen uit .
 

Abo

Lid
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe Fabia Tour.
Zelf heb ik een Fabia Combi Tour besteld, levering ook in oktober.
 

Fabia

† In Memoriam
Toen ik vandaag langs Rijnwoud fietste zag ik daar een FII Combi in Rosso Brunello
staan. Wauw dat is echt mooi, zeker bij een combi past die kleur heel goed. Prachtig om te zien in de volle zon. Een hele mooie warme kleur.
 
Mijn Fabia II is besteld!!

Nieuw hier op dit forum :cheer:, hoewel we sinds april 2007 een fabia combi I rijden en binnenkort eigenaar van een hele nieuwe Fabia II hatchback!

Het wordt een zwarte (black magic) 1.4 16V tour met wit dak en dito spiegels :489: geleverd met de volgende opties: pdc, extra speakers achter, verstelbare passagiersstoel en lichtmetalen velgen "line".
Verwachte levertijd: midden november (wat duurt dat lang) :407:

Groeten,
Hanneke

Sinds april 2007: Skoda Fabia I 1.4 Combi Elegance uit januari 2005, antraciet grijs metallic.
Verwacht nov. 2009: Skoda Fabia II 1.4 tour, black magic pearl.
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellige forum. En ja wachten duurt lang maar we hebben wel wat tips om die tijd door te komen. Leg gewoon door je hele huis folders zodat je wat te lezen hebt en ga af en toe een bakkie doen bij je dealer.
 
Bedankt voor het warme welkom! De skoda dealer heeft van ons denk ik nog wel enige bezoekjes te verwachten tot half november. De Fabia is vorige week besteld, maar ik ben vandaag nog even wezen kijken met een smoes.:grin: Onze dealer heeft er een in het zwart met wit dak staan!:1761:
 

Hetzer

Forumguru
Zwarte HB met wit dak en spiegels staat echt heeeeeeeeel erg mooi, een goede keuze lijkt mij, sterkte met het wachten ( geld ook voor Peter Octavia) en alvast veel plezier op dit forum..
 

Berry

Senior Member
Heb zelf net een witte Dynamic (eventueel later nog zwart dak) 1.6 tiptronic besteld die word geleverd begin november levertijd 8 weken
 
Berry: Gefeliciteerd met je aankoop! :xyxthumbs: Wit met een zwart dak is ook heel mooi, ik heb vanochtend nog een plaatje gezien op autos.trovit.nl. Die van ons staat ingepland voor week 45 (besteld op 12 september) en daarna duurt het geloof ik nog twee weken voordat ie bij de dealer is, dus dat wordt midden november.
Het viel allemaal geloof ik toch wat tegen met de levertijd want bij bestelling werd eind oktober, begin november genoemd.

Peter_Octavia: ook nog van harte gefeliciteerd met de nieuwe te komen aanwinst. Midden oktober is al af te zien, wij moeten helaas nog een maandje langer dagen afstrepen.:D
 

Peter_Octavia

Forumguru
Vanmiddag belde de dealer met goed nieuws.....

A.s. zaterdag is het zover.... we kunnen hem ophalen....

Nog even volhouden.....
 

Peter_Octavia

Forumguru
Kon mezelf niet beheersen en ben alvast even wezen kijken bij de dealer...

Gelijk even een paar foto's. Kwaliteit niet op letten... met GSM genomen.
 
Mooi! Alvast gefeliciteerd...... Ik denk dat wij het begin november ook niet kunnen laten om voor aflevering even stiekem een bezoekje te brengen aan onze nieuwe bolide!:)
 

cvegreen

Forumguru
Die rosso brunello staat de fabia echt heel mooi vind ik . Ik vind het eens iets anders , maar wel heel mooi . Zou bij mij ook in overweging komen zo te zien .
 

bluskabouter

Forumguru
ook overwogen om een rosso brunello te bestellen, het is echter een artic green geworden met pdc in de tour uitvoering.
kan helaas nog geen duidelijke foto vinden op het www.
iemand wel???
ik houd me aanbevolen voor enkele picts.
 

Michel

Forumguru
ook overwogen om een rosso brunello te bestellen, het is echter een artic green geworden met pdc in de tour uitvoering.
kan helaas nog geen duidelijke foto vinden op het www.
iemand wel???
ik houd me aanbevolen voor enkele picts.

Een aantal plaatjes. Ik kon uit de berichten alleen niet opmaken of jullie een hatchback of combi hebben besteld.

Edit: dubbel, want cvegreen verwees al naar dezelfde afbeeldingen.
 

Bijlagen

  • SFII98.jpg.jpg
    SFII98.jpg.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 8
  • Skoda-Fabia_003.jpg
    Skoda-Fabia_003.jpg
    40,5 KB · Weergaven: 4
  • Skoda-Fabia_005.jpg
    Skoda-Fabia_005.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 11
  • Skoda-Fabia_002.jpg
    Skoda-Fabia_002.jpg
    39 KB · Weergaven: 7
  • Skoda-Fabia_006.jpg
    Skoda-Fabia_006.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 7
Bovenaan Onderaan