besteld: Fabia 2 fl 1.2 TDI greenline

ronald24e

Actief lid
Ongeveer 2 weken geleden heb ik een Fabia combi greenline besteld in Cappuccino Beige.
Met als opties: Climatronic, dakrailing, middenarmsteun voor, sunset en klein lederpakket.
Verder laat ik bij aflevering nog een reserve wiel en trekhaak plaatsen.

De auto staat volgens de dealer gepland voor week 26 met aflevering de eerste week van augustus.

Nog even wachten dus maar we gaan het wel zien.

Hetzer

Forumguru
mooi auto en het cappucino beige blijft ook een mooi kleur, heb er ook nog even aangedacht, wilde uiteindelijk iets meer opvallender, heb daarom zelf gekozen voor Rally Green op mijn Greenline.

waar heb je de auto trouwens bestelt??

rocket

Senior Member
Hoi Ronald

Ik heb bijna de zelfde besteld een Fabia 1.2 TDI greenline ook met Met als opties: Climatronic, dakrailing, middenarmsteun voor, sunset en klein lederpakket alleen hij is zwart met een multi functioneel stuurwiel er bij ,De mijne is op 8 mei besteld en word ongeveer ook week 30 geleverd

Edwin

ronald24e

Actief lid
mooi auto en het cappucino beige blijft ook een mooi kleur, heb er ook nog even aangedacht, wilde uiteindelijk iets meer opvallender, heb daarom zelf gekozen voor Rally Green op mijn Greenline.

waar heb je de auto trouwens bestelt??

Ik heb mijn auto bij Rijnwoud besteld.
Zat ook te twijfelen over een wat feller kleurtje maar ben toch gevallen voor de kleur cappucino beige:)

rocket zei:
Hoi Ronald

Ik heb bijna de zelfde besteld een Fabia 1.2 TDI greenline ook met Met als opties: Climatronic, dakrailing, middenarmsteun voor, sunset en klein lederpakket alleen hij is zwart met een multi functioneel stuurwiel er bij ,De mijne is op 8 mei besteld en word ongeveer ook week 30 geleverd

Edwin

Goede keus!
Ik heb bewust geen multifunctioneel stuurwiel genomen, klinkt misschien vreemd maar ik heb het nu al bij elkaar 5 jaar in auto`s zitten en gebruik het eigenlijk nooit.......

ronald24e

Actief lid
Mijn telefoonabbo wordt op dit moment omgezet dus kan niet bellen vandaar maar mijn vraag hier.
Weet iemand eigenlijk met welke banden de greenline wordt afgeleverd?
Dan bedoel ik het merk.

Tallguy

Forumguru
Bandenmerk is afhankelijk van de fabriek. De ene keer Dunlop, de andere keer Goodyear of Michelin. Feit is wel dat PON er iig niks mee doet (bij VW en audi gooien ze nl Continental eronder)

ronald24e

Actief lid
Ik ga morgen eens bellen naar de dealer denk ik, ik heb ook al ergens gehoord dat er Hancook banden onder zouden komen te zitten????

Heb zelf weinig ervaring met dit merk maar klinkt niet echt als een super merk.....

van_der_P

Senior Member
Hancook was een aantal jaren geleden inderdaad een 3e keus band. Maar tegenwoordig kunnen ze zich meten met de betere banden kijk de verschillende bandentest er maar eens op na.

ronald24e

Actief lid
Oke, zal morgen eerst eens even bellen en dan zal ik eens kijken hoe die banden uit de tests komen.
Had inderdaad nog een beetje het idee dat het van die 3e keus banden waren....

ronald24e

Actief lid
Heb vandaag helaas geen tijd gehad om even te bellen maar zat net een beetje te kijken naar Hancook en kwam inderdaad wel positieve verhalen tegen en inderdaad ook dat VW, hyundai en nog wat merken steeds meer gebruik maakten van Hancook.

Nu alleen nog even nachecken of deze banden ook daadwerkelijk onder de greenline zitten.

Hoi Ronald.

Voor het eerst in 17 jaar weer een nieuwe auto.
Ik heb hem besteld bij Rijnwoud.
Simpelweg gaf hij zoveel voor mijn ouwe Focus terug dat ik er niet omheen kon.

Ik heb besteld een Greenline 12 TDI in zilver metallic met de volgende opties: Dakreling, gordijnairbags, climatronic, middenarmsteun, klein leer pakket inclsuief stuurwiel met stuurbediening, sunset en een trekhaak.

2e week juli (week 27) wordt hij geleverd,maar dan ben ik op vakantie.:cheer:

ronald24e

Actief lid
Wanneer eb je hem besteld? Die van jou wordt dan namelijk wel eerder geleverd dan die van mij.....
Maare alvast gefeliciteerd met je aankoop:)

Ronald.

Ik heb hem vrijdag 23-4 besteld.

De dag daarvoor was de introductie van de Golf dus daar heb ik in gereden.
Ik rij zelf zakelijk een Astra diesel (ik rij diesel vanaf 1986).
De Fabia wordt de familie auto en ik vond dat het helemaal niet verkeerd rijd.
Stationair erg stil en bij 120 km/h ook. Alleen als je lekker optrekt bromt het torretje nogal voorin,maar dat heb je nu eenmaal met driepittertjes.

Ik ben afgelopen zaterdag even langsgeweest bij Rijnwoud voor wat extra info nog, maar het was er zó druk dat de Mediamarkt wel leek!
De maandag daarop maar even langsgereden en toen vertelde de verkoper dat ze op vrijdag/zaterdag 25 Fabia's hadden verkocht waarvan de helft Greenline...

Je kan gerust stellen dat je een beetje beduusd zijn van het succes, dat die auto goed zou lopen hadden ze wel verwacht maar dit sloeg echt alles.
wel leuk voor ze.

Ronald.

De maandag daarop maar even langsgereden en toen vertelde de verkoper dat ze op vrijdag/zaterdag 25 Fabia's hadden verkocht waarvan de helft Greenline...
quote]

12,5 GL verkocht, ben benieuwd wie de halve dan heeft gekocht :grin:

:xyxthumbs: Blij dat ik al begin april heb besteld :yeah:

25 as a matter of speech, my dear.

In ieder geval denk ik dat als je hem besteld als hij er 'echt'is, je aan het einde van het jaar aan de beurt bent:D

Bovenaan Onderaan