Besteld fabia 2 drive uitvoering. Hatchback

Rosinfield

† In Memoriam
in de prijslijst staat het bij nader inzien expliciet voor uitvoeringen met dsg, uitvoeringen met greentech motor en standaard bij de GL

Joske

Forumguru
Volgens de brochure uit februari 2014 zouden alle Greenline/Greentech Fabia's deze bandenspanningscontrole moeten hebben, dat maakt ze waarschijnlijk green...
Zijn er meer mensen die de knop missen (het is inderdaad een soort knop zoals Canon-eye beschrijft)? of ben ik de enige?? De importeur verschuilt zich achter het feit dat er "wijzigingen zijn voorbehouden"..... zo spaar je een paar honderd Euro uit per auto als importeur....:cry:

#om1: de set-up knop ga ik eens proberen, dank!
maar is jouw voertuig een greenline/greentech? :pieker:

Noord26

Forumguru
Bij de uitvoering van de Fabia 'Drive' staat op de Skoda.nl website ook duidelijk bij veiligheid dat bandenspannings-controle standaard is.

om1

Senior Member
@GV60 wat wel verwarrend is dat je schrijft dat je geen bandenspanningscontrole hebt, maar wel de knop gaat proberen.

Waarom denk je dat je geen bandenspanningscontrole hebt?

Joske

Forumguru
voor ieders duidelijkheid, het gaat hem om zo een knopje: (dat met SET bij uiteraard ;) )

images

Canon-Eye

Forumguru
Inderdaad @Joske - juist zoals ik in post #14 al tamelijk beeldend heb omschreven... :pardon:

Topic gaat immers over een Fabia, wat je eerder postte lijkt meer op een plaatje van een (jouw?) O2-dashboard.
"Voor ieders duidelijkheid"... ;)

Joske

Forumguru
ok ok, wou gewoon "een" knopje posten met een TPC op, dermee ;)

maar nu is het helemaal duidelijk é? :)

Rosinfield

† In Memoriam
nu is nog de vraag of de verontruste ook zo'n knoppie heeft. In dat geval lijkt me er weinig mis. Heeft ie er geen, dan staan we voor een raadsel

Joske

Forumguru
dan moet de TS een foto trekken van de optiecodesticker in zijn kofferbak (of eerste pagina onderhoudsboekje) en dan zal ik die eens ontrafelen en dan weten we het sluitend 100% zeker hoe het zit :thumbsup:

om1

Senior Member
Wat ik nog vergeten te vertellen was dat je dat resetknopje twee tellen moet indrukken. En normaalgesproken blijf je er dan vanaf, totdat je reden hebt om hem weer te resetten. In het boekje staan nog wat meer details.

Joske

Forumguru
@om1 : inderdaad MAAR niet met draaiende motor, maar sleutel gewoon OP contact. (= aantal lampjes branden maar NIET starten) ;)

GV60

Nieuw lid
upload_2014-4-29_9-51-9.png

Meer knopjes dan dit zitten er niet. Deze knop op voorgrond is van het start-stop systeem. Op het dashboard zit ook niets. In de boardcomputer bladerend geeft ook geen enkele optie/indicatie over bandenspanning.
Lijkt toch echt zo te zijn dat meneer skoda dit er zomaar afgehaald heeft.
Is er inmiddels al iemand die ook een vergelijkbare greenline/greentech 1.2 auto geleverd heeft gekregen en ook volgens de brochure een dergelijk bandencontrolesysteem had moeten hebben, of misschien wel heeft gekregen?
Ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan