Besteld: Fabia 1.9tdi Sport

Wallie

Lid
Vandaag besteld bij de leasemaatschappij:

Fabia 1.9 TDI hatchback met:
- Attractive pakket
- Bediening voor de radio aan 't stuur
- Sunset
- 16" Atria velgen
- Corrida Red
- En een frontbumper spoiler... :D

Nu nog 2,5 maand wachten... :(

Desperado

Forumguru
Goede keuze.
Interesant ook dat rood bij de Fabia wel veel wordt gekozen en bij de OCtavia dan weer niet.

Wallie

Lid
Ach, 2,5 maand gaan snel zal ik maar denken.. en in die tijd moet m'n huidige Fabia ook nog naar de 160.000 ;) Maar da gaat wel lukken :D

Overigens reed er gisteravond een collega een stukje met me mee, voor hij was ingestapt in de parkeergarage onder 't kantoor waar ik werk, dacht ie dat het een Alfa was... maar dat zal wel door de wat donkere lichtval gekomen zijn ;)

Wallie

Lid
Ik krijg 'm dinsdag! :D :D

Afgelopen vrijdag al bij de dealer zien staan, nog zonder frontbumper spoiler... en hij is mooooooi :D Wat duurt dat nog lang, tot dinsdag... :(

Wallie

Lid
En dat is 'm! :D
IMG_4560_resize_a.jpg

i2Paq

Senior Member
:uitlachen:
BAH! Wat een vieze kleur, geef mij maar geel!

:grin:
Geintje, veel (rij)plezier gewenst!

cvegreen

Forumguru
Ik vind het net als Fabia zijn F2 het een heel mooie wagen , die velgen staan hem niet mis , al denk ik dat het zoals Fabia voor ogen heeft het net iets beter past . Donkere velgen op een rode F2 dus , verder een heel mooie wagen . Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Wallie

Lid
Zwart hoor ik? Dat was m'n vorige al... dat station ben ik allang gepasseerd ;) Deze fleurt de parkeergarage onder m'n flat tenminste op, tussen al dat grijs, zwart etc :tongue:

Bovenaan Onderaan