Best wel duur zo'n skoda

AndreM

Forumguru
Hahaha dat is ons rijk, een nulletje meer of minder maakt niet uit !!

Is vast @Joske zijn auto incl, invoerrechten, BTW, BPM, PTT, TNT ,DHL, ABP, ABS, SAP, ATB, ESP, ABN, SNS, NAC, ....................exl. Afleveringskosten, RENTE, BONUS, APK, AJAX, SLAM FM, NEC, CO2, EXELSIOR, 538, ADO, H2O, HEEREVEEN, APL, FC KNUDDE en een volle tank.
Hierdoor kan joske voor een RS gaan kijken. ;)
 
Laatst bewerkt:

MennoW

Forumguru
Ja maar dit systeem is vast geautomatiseerd je moet je dus af vragen welke bieder een nulletje te veel heeft ingevoerd :fool:
Ik werk zelf voor een veilinghuis en je wilt niet weten hoe vaak dat fout gaat.
Daarom hebben ze bij ons een veiligheids systeem ingebouwd dat je niet een onlogische verhoging kan plaatsen.
 

Cordoba

Forumguru
Auto is een originele NL-auto, dus niet geïmporteerd vanuit Belgie. Mogelijk dat ie vanwege faillissement of belastingschuld wordt geveild. :pieker: Ik denk dat ik ook een paar Octavia's koop als belegging, als ik ze dan per stuk voor 120.000 euro kan verkopen, heb ik weer een paar weken zakgeld.
 

Addow

Nieuw lid
Geweldig! Het begint een trend te worden, toch?
Daarnet in een andere topic nog een duurdere gespot:

Voeg er maar eentje te aan je lijstje: zojuist 350 km gereden door duitsland....vanaf 140 kmh, windgeruis bij de beide achter zijruiten...WTF....zelf mijn dochter van 9 vroeg of het raam niet open stond.... bij een parkeerplaats de rubbers gecontroleerd, beetje lopen duwen en trekken maar mocht uiteindelijk niet baten.
Lijkt alsof de wind ergens via de zijkant tussen het raam en de dikke rubbers komt. HEEEL irritant.
Ga dit zeker bij mijn dealer melden.Auto is prive dus voor €325000 verwacht ik stilte en geen wind!!!!:angry:

OOK inderdaad de ruitensproeier achter....eerst sijpelt er wat vloeistof, nu sprayt ie heel mijn achteruit vol...haha. Wel lekker schoon.

IEMAND dezelfde issues met de achterste zijramen???? TIPS zijn welkom, moet morgen weer 350 km rijden :sterretjes::tongue::mad:
 

MaRco2

Forumguru
Hahaha dat is ons rijk, een nulletje meer of minder maakt niet uit !!

Ha zou diegene daar aan vast gehouden worden?

Ik heb hem zien staan, wel een knap exemplaar.

Overigens komt hier nog 15% opgeld overheen + als het een BTW auto is nog 21% BTW ook (hopelijk over de n.c.p. zonder BPM).
 
Bovenaan Onderaan