Bescherming bekleding

kaggel

Lid
Graag hulp gevraagd bij het volgende punt. Eind mei ga ik deelnemen aan de Roparun en de Skoda gaat dan ook mee. Voor degenen die niet bekend zijn met de Roparun. Dit is een estafetteloop van Parijs naar Rotterdam met het voornaamste doel om geld op te halen voor het goede doel.

Nu krijg ik straks in mijn auto hardlopers die net een inspanning hebben geleverd en dus bezweet zijn en mogelijk nat van de regen zijn.

Zijn er mensen die weten hoe je het beste je bekleding kunt beschermen met een oplossing die redelijk vast in de auto zit. Een handdoek op de bekleding leggen zal naar mijn idee niet voldoende zijn omdat er constant van lopers gewisseld wordt.

Ik hoor graag jullie goede ideeen.

Constant

Erelid
Je kunt voor een paar tientjes bij de Halfords overhoezen kopen, oa. in katoenen uitvoering. Comfortabel voor de passagiers en ik verwacht dat het genoeg is om zweet en vuil op te vangen.

nemo

Senior Member
Ik ben ook een paar jaar chauff geweest bij de Roparun. Wat je kunt doen is wat cheap fleecedekens kopen (ikea 1,50 EUR) en die tussen de bekleding proppen.

als ik je een andere tip mag geven > je hebt meer aan luchtverfrissers haha!

(offtopic, voor welk team ga je??)

kaggel

Lid
Tja zo simpel had ik er niet eens over nagedacht. Ouderwetse stoelhoezen die zag je vroeger echt veel en de fleecedekens is ook een idee.

off topic het is team 170 Truston Running Team, we doen dit jaar voor het eerst mee als bedrijf, ben erg benieuwd naar het avontuur.

nemo

Senior Member
Voor mij het eerste jaar dat ik niet mee doe, door het gewijzigde beleid heeft mijn team afgehaakt..

Captain Hook

Forumguru
Houden jullie er rekening mee dat stoelhoezen die de hele stoel bedekken, de werking van de zij-airbags (ingebouwd in de stoelleuning) ernstig kan belemmeren? :1439:

Bovenaan Onderaan