Bericht over de Roomster

Captain Hook

Forumguru
Ik heb 13 jaar in een Roomster gereden.

Op wat 'gedoe' na, altijd tevreden geweest. Nog nooit zo'n praktische auto gehad. :thumbsup:
Wij grapten wel eens: 't is net een Tardis; van binnen groter dan van buiten!

Altijd jammer gevonden dat er geen opvolger voor gekomen is. Want zo'n soort auto, niet zo'n enorme lel van een bakbeest aan de buitenkant, en dan met het PHEV aandrijfmechanisme hadden wij ideaal gevonden.
Jammer dat zo velen kinderachtige grapjes maakten over het uiterlijk. :koffie:

Onbekend maakt onbemind zullen we dan maar denken...

• Leuk
Waarderingen: EdK

MarcoO2

Forumguru
Jammer dat zo velen kinderachtige grapjes maakten over het uiterlijk. :koffie:
Niet zo gek, dat ding zag er ook gewoon niet uit.

En dat was ook totaal niet erg, want zijn kwaliteiten lagen ergens anders. Net zoals de Fiat Multipla: een waanzinnig lelijk ding, maar super praktisch!

Tees

Donateur
Tsja, de Roomster. Als ie nou ietsjes mooiere lijnen aan de zijkant had gehad (die raampartijen...), had t echt wel meer een succes kunnen zijn dan t nu was. Tis een megapraktische wagen (daarom ook het zusje van de Praktik ;)), maar het oog wil toch ook wel wat. Voor wie daar niet zo'n behoefte aan heeft is t wel de ultieme Skoda: geweldige value for money.

Overigens ergert het onverholen gebrek aan kennis bij Autoweek me toch ook elke keer weer: de 1.2 TSI heeft nauwelijks olieproblemen gekend, dat gold met name voor de 1.4 en vooral de 1.8. Maar goed, ze willen graag wat te zeuren hebben daar.

EdK

Forumguru
dat gold met name voor de 1.4
Had er geen last van gehad !!
En tsja dat ruitenpartij aan de zijkant
Wel laat ik het zo zeggen, die snerk die nog in der stoeltje zat was erggggggggg blij met dat lage / grote zijrruit
Want ze keek nu naar buiten en zag de koetjes en schaapjes in de weide, en zat niet tegen deurbekleding aan te kijken
En tsja menig boek is er hier geschreven over het uiterlijk, zelf heb ik het nooit lelijk gevonden !
Al had ik hem het liefst gezien in de concept vormen

Skoda-Roomster_Concept-2003-1280-e6cfdad12fcff7853a42c9e9d0f268b6e4.jpg

Bovenaan Onderaan