Bericht aan mede tuners!

Kelvin

Lid
Ik wilde jullie even op de hoogte brengen van het bestaan van www.designercars.nl dit is een site waar je je getunde auto kan showen /forum/images/graemlins/smile.gif Ik ben hier tot op heden de enige nederlander met een skoda fabia /forum/images/graemlins/frown.gif dus jullie begrijpen het al... ik voel me zo alleen, hahaha /forum/images/graemlins/grin.gif

Hier is de link naar mijn auto http://www.designercars.nl/directory/vis_bil.php?retbil_id=2285

Dit is inmiddels mijn derde auto op deze site, mijn voorgaande Astra en Megane staan er ook nog op.

Dus als jullie je nou even aanmelden dan zijn er ook wat meer skoda's uit nederland (wel zo gezellig /forum/images/graemlins/473.gif)

Ik hou het in de gaten!

Gegroet /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

FILA

Lid
Ik ben geregistreerd op de Belgische versie dervan.
Ik denk zelfs da ik u uitgedaagd heb voor nen battle maar g eaccepteerd precies ni (als gij het bent).

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben geregistreerd op de Belgische versie dervan.
Ik denk zelfs da ik u uitgedaagd heb voor nen battle maar g eaccepteerd precies ni (als gij het bent).

[/ QUOTE ]

Inmiddels geaccepteerd, jij zal hem ongetwijfeld winnen /forum/images/graemlins/grin.gif

Maar wel leuk dat wij de enige zijn met een Skoda Fabia op deze site /forum/images/graemlins/473.gif

Dutch4x4

Senior Member

waar je je getunde auto kan showen

[/ QUOTE ]

Waar je je optisch getunede auto kunt showen, surely. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

surfincrow

Nieuw lid
Ik zie dat je mistlampen hebt en een ander stukje op je uitlaat. Maar wat is er getuned? Mis ik iets /forum/images/graemlins/confused.gif ?

Kelvin

Lid

waar je je getunde auto kan showen

[/ QUOTE ]

Waar je je optisch getunede auto kunt showen, surely. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Tuning is meer een begrip dan iets wat letterlijk wordt vertaald hedendaags, denk ik. Uiteraard heb jij met de opmerking optische tuning helemaal gelijk /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Kelvin

Lid
Ik zie dat je mistlampen hebt en een ander stukje op je uitlaat. Maar wat is er getuned? Mis ik iets /forum/images/graemlins/confused.gif ?

[/ QUOTE ]

Ja in principe mis je iets, hetgeen wat nog komen gaat, zoals o.a. booskijkers. Verder heb je goed opgelet /forum/images/graemlins/winkie.gif

Ik zou zeggen, hou het in de gaten /forum/images/graemlins/wink.gif

Bovenaan Onderaan