Bekleding voor de nieuwe Octavia Ivory Elegance niet leverbaar

Brouwer

Nieuw lid
Er is gebleken dat de Octavia Elegance uitvoeringen niet met Ivory stof te bestellen zijn. Dit heeft te maken met de lederen achterzijde van de voorstoelen, die niet los in Ivory beschikbaar zijn.
Dit heeft tot gevolg dat de Elegance uitvoeringen alleen met een Ivory interieur te bestellen zijn indien dit wordt gecombineerd met lederen/alcantara bekleding.
 

Brouwer

Nieuw lid
Het kan zijn dat ze nog niet hebebn gereageerd omdat het sinds gisteravond bekend is geworden
 

Darkside

Forumguru
Hmm slechte zaak. Ik wil juist geen zwarte bekleding. Vraag me af of het dashboard dan wel in two-tone is uitgevoerd.
anders heb je straks beige lederen bekleden maar een donker dashboard.
Hoop dat het straks (over 2 jaar) wel te bestellen is. Ik verwacht dat leder/alcantara toch boven budget valt.
 
Helaas ook net het slechte nieuws te horen gekregen, beige interieur wordt hem niet. Mijn dealer heeft wel als tegen deal een leder/alcantra beige interieur aangeboden voor de helft van het geld, 645,-.

Leaseplan berekent nu mijn nieuwe leasetarief, kijken of daar nog ruimte voor is.
 

Brouwer

Nieuw lid
Net te horen gekregen van de importeur dat het beige interieur pas vanaf november leverbaar wordt.
 
Ik had ook graag beige gewild op mijn Elegance BL. Maar november is te laat, dus nu toch maar leder besteld (achteraf inbouw). Dat is toch ook wel erg mooi want leder is er in alle kleuren. Ik heb gekozen voor cognac met zwarte stiksels. De lakkleur is Black Magic. Verder 18'' Golus velgen. Levering week 22 ongeveer :-)
 
Bovenaan Onderaan