Bekerhouder Fabia

Weet iemand waar ik een bekerhouder voor naast de radio voor een Fabia kan kopen, of heeft iemand er een te koop?
De dealer kan hem wel bestellen maar dat kost 59,= ex BTW
 

Exciter

Administrator
Bij halfords voor 4.95 eentje, die komt op je ventilatie rooster boven de radio. ook een oplossing...
 

Dlanor

Nieuw lid
Mijn Auto overkopen, daar zit ie nl standaard in
/forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

AGTon

Forumguru
ik gebruik hem echt niet, past niet echt een flesje in. De ondersteuning is daar te laag voor.
 

Fabia

† In Memoriam
Maar een blikje of een beker past perfect, ik gebruik 'm best veel. Vind de beker houder in de middenconsole die tussen de voorstoelen zit niet echt handig, zit veel te ver naar achteren.
 

AGTon

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Maar een blikje of een beker past perfect, ik gebruik 'm best veel. Vind de beker houder in de middenconsole die tussen de voorstoelen zit niet echt handig, zit veel te ver naar achteren.

[/ QUOTE ]

Een beker of blikje gebruik ik niet. Daar komt bijna altijd knoeien van /forum/images/graemlins/blush.gif . De bekerhouden in het midden is bij mij niet bruikbaar wegens een armsteun welke ik nooit meer kwijt wil.
 

Victor_Fabia

Nieuw lid
Zeg Agton,

Ik heb op de plek van die bekerhouder naast de radio een kapje zitten; die past vast wel in jou dashboard. Zullen we "ruilen"? 06 40183076

Groet, Victor.
 

AGTon

Forumguru
Moet zeggen dat ik hem nu best wel vaak gebruik. Ik had de auto pas toen ik de eerdere post hier op zetten. Hoewel ik er toch bij blijf dat hij beter voor een flesje gemaakt kon worden

Sorry, geen ruil mogelijk in dit geval
 

Victor_Fabia

Nieuw lid
Hoi Agton,

Da's dan dikke pech voor mij !
disc.gif


Groet, Victor.
 
Bovenaan Onderaan