Begint het gedonder nu al ?

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Je zou bijna een slinger vooraan je Skoda moeten hebben.

[/ QUOTE ]

Back to basic.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Daar zitten alle VW/Audi rijders op te wachten. Een minpunt op de skoda, hebben ze eindelijk tenminste 1 valide argument om tegen skoda in te brengen.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
maar aangezien ik de auto nog geen 12 uur daarvoor had gebruikt is het in mijn ogen een beetje onzin.

[/ QUOTE ]

Onzin is het zeker niet!
U zegt niet dat AIM niet aan stond, AIM zoekt dag en nacht naar info en niet alleen die 2x2 uur.
Wat is het gebruik voor die 12 uur geweest, een kort ritje(s) is volgens mijn garage niet voldoende om de accu geheel op te laden.

Hoewel een technische storing natuurlijk niet uitgesloten is ben ik er voor 99% van overtuigd dat de lege accu komt door het AIM gebruik in combinatie met 3 dagen stilstaan cq weinig kilometers (niet voldoende tijd om de accu op te laden).

Al bij de dealer geweest?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
AIM staat altijd aan, als ik de radio aan laat staan gaat die na een uur vanzelf uit, maar van dat alles is mijn accu nog echt niet geschrokken. Dus Skoda 0, je bewering mag een stuk bescheidener!

[/ QUOTE ]

Bij het uitzetten van het contact gaat de radio ook uit, maar die kan je daarna pas weer aanzetten en dan gaat ‘ie inderdaad na 1 uur uit.

Mijn radio is pas vervangen en tijdens mijn minimaal 3 dagen test belde de dealer al op dat ik AIM direct uit moest zetten! (probleem was niet opgelost)
Ook de automatische verlichting deed het niet meer, toen is er maar weer de oude radio ingezet.
Dus ik kan mij niet voorstellen dat de Audience bij u wel goed werkt.

Zolang mijn radio (o.a. AIM) niet goed werkt zal ik dat blijven melden, als het opgelost is zal ik dit uiteraard ook melden.
Ik zit inmiddels al bijna 5 maanden met een Audience die ik niet volledig kan/mag gebruiken.

SMG, als die Audience van u zo geweldig is, kunnen wij misschien van radio wisselen? (is nog geen 10 minuten werk) /forum/images/graemlins/smile.gif
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wat is het gebruik voor die 12 uur geweest, een kort ritje(s) is volgens mijn garage niet voldoende om de accu geheel op te laden.

Hoewel een technische storing natuurlijk niet uitgesloten is ben ik er voor 99% van overtuigd dat de lege accu komt door het AIM gebruik in combinatie met 3 dagen stilstaan cq weinig kilometers (niet voldoende tijd om de accu op te laden).


[/ QUOTE ]

Ik vind een ritje van bijna 400 kilometer meer dan voldoende om de accu op te laden.
Mijn auto heeft een week op het vliegveld gestaan met aim aan en niks aan de hand en nu zou ie ineens ermee kappen ?
 
Bovenaan Onderaan