Bedieningspaneel fabia 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

philippe bakker

Forumguru
Bij mijn schoonpa zijn fabia blijft er op het bedieningspaneel bovenaan 35 km/u staan. Volgens mij is dit zijn gemiddelde snelheid. Hoe verandert hij dit ? 51006D4E-49DB-4422-A6A7-07A56EF88EEE.jpeg
 

Okki

Donateur
Gezien het "3-tje" wat erbij staat zou ik verwachten dat er ergens een keuzeknop is.

Meestal

1) gemiddeld na start
2) gemiddeld lange tijd
3) gemiddeld na tanken

Die knop zou dan aan de rechter stengel aan de onderkant kunnen zitten....

select.png

excuses, kon zo snel ff geen ander plaatje vinden
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Inplaats van (of behalve) aan de stengel, zou hij (indien er stuurwielbediening aanwezig is) dit ook nog kunnen wijzigen naar keuze 1 of 2 door het rechter scrollwieltje telkens kort in te drukken. Door het wieltje langer ingedrukt te houden wordt de voorstaande keuze gereset.
 

philippe bakker

Forumguru
Jaja hij heeft hem 2 of 3 jaar geleden gekocht voor 9.999 nieuw . Das toch geen geld voor een nieuwe skoda ! Met niks opties
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Die knop zou dan aan de rechter stengel aan de onderkant kunnen zitten....

Bekijk bijlage 83391
Zitten die andere knoppen rechts er wel op ?
Want daar kon je volgens mij ook één en ander mee aanpassen
En anders moet het toch echt ook te vinden zijn in de manual van de wagen
Want ondanks de prijs van 9999,99 moet dat gewoon geleverd zijn en anders zeker nog op skoda.cz te downloaden
 

EdK

Forumguru
Dus je gaat zijn computter zo installeren dat hij hier kan gaan lezen en dus ook lid kan worden ?

Nickname: Master Bakker zoon van.....:pardon:
 

turboturbo

Forumguru
Voor een kale Fabia valt het me dan weer mee dag er een full size display op zit!

Edit oh het is een F3 die hebben denk ik - gelukkig - geen groen monochrome lcd displays meer :geek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan