Amundsen Bediening via rechter pookje / hendel bij stuur?

intruder1400

Actief lid
Ik heb bij mijn O3 1.6tdi greenline businesline een Amundsen geïnstalleerd gekregen. Nu zie ik in de gebruiksaanwijzing dat het mogelijk is via de rechter hendel bij het stuur de Amundsen te bedienen. Ik mis echter de knopjes daarvoor op die hendel.
Kan het zijn dat dat fout geleverd is, of staat het onjuist in de gebruiksaanwijzing?

Hoe is het bij jullie, mede forumleden, geïnstalleerd?
 

Darkside

Forumguru
laat de handleiding dan eens zien? Wat er precies staat.
Volgens mij kan je nl niets fysiek bedienen op volume en volgende/vorige nummer na.

Je kan verder niet door je muziek browsen etc.
Wel kan je, als je geen multifuntioneel stuur hebt, met de hendel je BC bedienen
 

intruder1400

Actief lid
laat de handleiding dan eens zien? Wat er precies staat.
Volgens mij kan je nl niets fysiek bedienen op volume en volgende/vorige nummer na.

Je kan verder niet door je muziek browsen etc.
Wel kan je, als je geen multifuntioneel stuur hebt, met de hendel je BC bedienen
uploadfromtaptalk1392384675081.jpg
Pagina 10....
 

Joske

Forumguru
of.. je kan met het rechterwieltje OP je multifunctioneel stuur de Amundsen bedienen, daar kan misschien ook de verwarring zitten ;)

de foto die je toont is voor het bedienen van de boordcomputer
 

Darkside

Forumguru
kan de context niet lezen. Maar zo werkt de bediening van je BC als je geen multifuntioneel stuur hebt.
Dit gaat volgens mij niet om de bediening van de amundsen
 

intruder1400

Actief lid
Beiden bedankt, dan is dat duidelijk! Ik had verwacht, gehoopt dat ik zo bijvoorbeeld door mijn contacten (navigatie) kon scrollen. Wordt het toch bedienen met de hand... Wat een luxe problemen toch....
 

Rallye

Forumguru
Bij mij kun je de radio, zoals bij mijn Swing, bedienen met die knopjes: zender op en neer of volgende/vorige nummer van de CD of USB. Je hebt die knopjes alleen als je geen stuurbediening hebt.
 
Bovenaan Onderaan