Beading en sheeting foto's en filmpjes.

Cordoba

Forumguru
De bedoeling is om in dit topic foto's en filmpjes te plaatsen van de beading en sheeting van water op je auto.
In het algemeen wordt dit ook beschouwd als een goede graadmeter in hoeverre vuil niet op de gepoetste auto hecht. Ter info is het aardig om ook de informatie van de gebruikte produkten erbij te zetten en hoe lang er zit tussen de foto en het detailen.
 

Cordoba

Forumguru
Een slechte foto (mobiel) van het dak van de Faab, zoals ik 'm vrijdagmorgen aantrof.
2ivxuvb.jpg

Dak twee weken eerder gedetailed: gekleid met Monello Verde, vervolgens Poorboy's World Black Hole (glaze) en Poorboy's EXP (sealant), een dag later even 'droog' gewassen met Poorboy's Spray & Wipe, en vervolgens een laagje wax aangebracht (Collinite 845 insulator wax). In de tussentijd ruim 1000 km gereden, en niet gewassen, en na wat regen was bovenstaande foto het resultaat. Op de glimmende plaatsen is het water totaal weggelopen doordat ik de deur even open en dicht had gedaan.

Edit: je ziet op de foto dat het water zich in grote druppels probeert te groeperen, bij een auto die vuil is en/of slecht in de wax staat, zie geen druppels, maar een groot nat oppervlak.
 

Michelv.

Forumguru
Op onderste bumperdeel van mijn Ibiza, staat in de Dodo Juice - Trim Sealant.
Foto net na het opbrengen.


Foto-CAHC8JEW-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan