Bavinkel in da house!

Dag allemaal,

Ik heet eigenlijk Hannes en ik ben geheel nieuw hier. Niet alleen nieuw op dit forum maar ook nieuw kwa Skoda.
Ik heb tot nu toe (de afgelopen ruim veertig jaar dus eigenlijk) alleen maar Citroën gereden, tot onuitsprekelijk genoegen, maar sinds dat gelazer met die distributieriem haak ik teleurgesteld af.

Nu is mijn oog op Karoq gevallen. Lijkt mij niks mis mee... Dus nu zit ik dagelijks gaspedaal.nl af te struinen en ik ben al bijna op de helft van dit forum. Kan best zijn dat ik zo af en toe hier kom met vragen. Dat zien we dan vanzelf. Tot nu toe is het leuk, hier!

met vriendelijke groeten,

Bavinkel (pensionado).
 

EdK

Forumguru
en ik ben al bijna op de helft van dit forum.
Dus je bent al 2 jaar dagelijks 8 uur aan het lezen geweest hier ????? :pieker:

Maar welkom hier en de Karoq is zeker geen slechte wagen met zijn wat hogere instap....
Maar ga er van uit dat je al ergens vrijblijvend een proefrit gemaakt hebt ?
 

SteGo

Donateur
Van harte welkom hier.

Aan een Citroën (of ander Stellantis product) zou ik mij ook niet zo snel wagen, behalve op den duur een EV wellicht. Ik zag gisteren nog weer een filmpje over het drama wat zo'n in de olie lopende distributieriem kan veroorzaken. En wat een werk het is om dat weer te fixen. :confused:

Ik ben benieuwd of de keuze straks daadwerkelijk op de Karoq gaat vallen of dat het toch iets anders gaat worden. Vergeet alleen niet dat andere fora lang niet zo gezellig zijn. :D
 
Okay guys, het is een Karoq van anderhalf jaar oud geworden, met 24k op de teller. En verder met zowat alle toeterjes en belletjes die een mensch zich maar wensen kan... Over een dag of 10 kan ik 'em komen halen. Bevalt me prima maar ik moet er echt aan wennen dat ik geen Citroën meer zal rijden. Ja, sentimentele onzin, ik weet het. Maar toch.
En oh ja: die Karoq is mooi metallic donkerblauw. Ook niet onbelangrijk.
 
Bovenaan Onderaan