Batterij van sleutel vervangen van nog geen jaar oud?

Een metalen kistje is het idd.
Ik gok het niet, volgens mij kunnen ze op afstand ook de sleutel ‘oproepen’ met hun apparatuur, dus vertrouw dat niks maar dat mag iedereen voor zich weten natuurlijk.
Als je hem oppak begint ie te knipperen dus, niet alleen als ie de auto ‘ziet’, de sleutel begint altijd te zenden bij detectie van beweging

EdK

Forumguru
Het is dat ik dat Kessy er standaard bij had, maar als optie zal ik het niet zo gauw aanvinken.
Of ik nu een sleutel in contact moet steken en moet omdraaien of dat ik een knop moet indrukken....
En tsja me deuren openen/ sluiten en dan een knop op AB moeten indrukken zit er al zo ingebakken dat ik dit elke keer nog steeds doe met de AB op de sleutel. En voor achterdeuren moet ik het zo en zo al doen omdat daar de sensoren niet zitten.

EvilKnievel

Senior Member
Een metalen kistje is het idd.
Ik gok het niet, volgens mij kunnen ze op afstand ook de sleutel ‘oproepen’ met hun apparatuur, dus vertrouw dat niks maar dat mag iedereen voor zich weten natuurlijk.
Als je hem oppak begint ie te knipperen dus, niet alleen als ie de auto ‘ziet’, de sleutel begint altijd te zenden bij detectie van beweging
Dan staat je auto heel dichtbij het kistje zeker? ;)
Net even getest, zit een aardig eindje van de auto af. Wat ik ook doe met de sleutel, het lampje blijft uit. Loop ik in een straal van 2 meter rondom de auto, dan begint het lampje te knipperen. Als ik weer wegloop, dan stopt het knipperen.

Chris_

Actief lid
Toevallig vandaag op vakantie batterij leeg en niet meer kunnen starten. Gelukkig stonden we precies voor de Action. Vanaf nu liggen er standaard knoopcellen in de auto.

Canon-Eye

Forumguru
Maar dan heb je waarschijnlijk toch wel een paar waarschuwingen gemist, lijkt me. Zodanig leeg dat je niet meer kunt starten komt normaal gesproken niet uit de lucht vallen...

• Leuk
Waarderingen: EdK

pkrijgsman

Senior Member
Toevallig vandaag op vakantie batterij leeg en niet meer kunnen starten. Gelukkig stonden we precies voor de Action. Vanaf nu liggen er standaard knoopcellen in de auto.
Maar kon je wel ontgrendelen dan? Want als dat niet kan, is n knoopcel ín de auto net zo handig als slotontdooier ín de auto terwijl je deur dichtgevroren is...:D

pkrijgsman

Senior Member
Opmerking over goeie tip was meer algemeen bedoeld @hemi24 ...maar heeeel misschien was ik vergeten dat ik in een ander subforum zat:banghead::laugh:
Alhoewel verschillende vag modellen vaak dezelfde basis hebben, dus misschien dat deze tip wel van toepassing is op de nieuwste vag modellen? Of is de K2 een auto met heel andere onderdelen? Lijkt mij niet.. (qua interieur dan)
Enfin. We zijn weer bij de les....

Bovenaan Onderaan