Bart's Superb 2 combi 4x4

Hallo, ik ben Bart uit Antwerpen.
Gisteren was het dan zover... een supermooie tweedehands Superb combi gekocht! Het is een 4x4 2.0 tdi 140 pk van 2013 met 95000 km.

Weet iemand mss welke uitvoering hij heeft? Elegance, greenline of iets anders? Hij heeft iig voldoende opties waaronder pano, xenon, automatisch parkeren, grote navi, zetelverwarming v&a,... Vorige auto was een Mercedes cls en de enige vag die ik ooit heb gehad was mijn eerste auto, een Golf 1 cabrio van 1980, dus ik ben nog een leek op dat vlak.
Volgende week ga ik hem halen, ik kan niet wachten!!!

IMG-20180212-WA0010.jpg
Screenshot_20180212-220524.png
IMG-20180212-WA0007.jpg
IMG-20180212-WA0009.jpg
Screenshot_20180212-220607.png
Screenshot_20180212-220614.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

CDK

Forumguru
Welkom Bart en proficiat met je nieuwe aanwinst!
Veel plezierige kilometers met je nieuwe bolide toegewenst!
 

Tuulster

Forumguru
MOOI! :thumbsup: @-SuperBart-

En in antwoord op jouw vraag; te zien aan je interieur lijsten is het een Elegance. Deze had volgens mij echter standaard leder. Dus dit alcantara zal als optie gekozen zijn evenals stoelverwarming achter.....
 
Laatst bewerkt:

Horkje

Forumguru
Gefeliciteerd superbart!

Ziet er mooi strak uit hoor.

De kale kont is ook mooi maar ik zie daar nog wel het oude Skoda embleem. Die zou je misschien ooit nog eens voor de nieuwe kunnen vervangen als je wil.
 
Gefeliciteerd superbart!

Ziet er mooi strak uit hoor.

De kale kont is ook mooi maar ik zie daar nog wel het oude Skoda embleem. Die zou je misschien ooit nog eens voor de nieuwe kunnen vervangen als je wil.
Thx Horkje. Idd dat is één van de eerste dingen wat ik ga veranderen, nieuwe emblemen voor- en achteraan, op het stuur en de velgen. Weg met dat lelijk groen
 
Bovenaan Onderaan