Bartels O3 Combi met enkele accessoires

Bartels

Nieuw lid
Goedemiddag,

Tijd om mezelf ook maar even voor te stellen nu de kogel door de kerk is met betrekking tot de bestelde auto.

Ben Roland, 39 jaartjes (niet al te lang meer helaas) en woonachtig in omgeving Eindhoven. Grote hobby was altijd auto's en dan met name snelle auto's. Echter ondertussen natuurlijk wat ouder en wijzer geworden en een paar andere dure hobby's erbij gekregen (vrouw en 2 kinderen) waardoor je op gegeven moment andere keuzes gaat maken.

Zoals jullie waarschijnlijk al geconcudeerd hadden op basis van titel en dit stukje tekst, is het een Octavia Combi geworden in Elegance Business uitvoering met de 1.4 TSI-motor en DSG.

Heb deze keer meer met verstand geredeneerd dan met het hart omdat ik een lagere bijtelling wilde.
Omdat ik de standaard Octavia best een aardige auto vind maar net niet in de standaarduitvoering (zonder iemand op de tenen te trappen overigens) ga ik wat dingen laten aanpassen voordat de auto gaat rijden.

Standaard opties :
-metallic lak (metal grey)
-adaptive cruise assistant
-elektrische achterklep
-sunset
-dynamic pakket
-dab
-schuifdak
-functiepakket
-multifunctioneel stuur
-drive set up

Overige accessoires :
-RS bumpers
-RS achterspoiler
-19' Oxxo Vapor
-Eibach
-zwarte spiegels
-rvs instaplijsten
-RS pedalenset
-18' winterset nog nader te bepalen

En nu komt het ergste gedeelte voor mij altijd : wachten tot aflevering...

Mochten jullie vragen hebben dan zie ik ze wel verschijnen.

Grt Roland

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Maik

Actief lid
Welkom! Ziet er gaaf uit met die optie lijst..... Maar steel grey (en is volgens mij uni en geen metallic) is volgens mij alleen op de echte RS te krijgen toch?

CDK

Forumguru
Welkom!
Mooie configuratie heb je uitgezocht hoor! Sterkte met wachten, wij wachten met je mee.... op de foto's welteverstaan

Greetz Corné

Blacky

Forumguru
Roland welkom op het gezellige en leerzame forum. Leuk lijstje heb je samen gesteld. Ieder heeft zijn auto zoals hij/zij wil, dus jij ook. Succes met wachten.......:sleep:

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Super configuratie. Ik ben benieuwd naar de foto's straks. Houd ons op de hoogte en succes met wachten

Jasper-RS

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelde octavia. Lijkt me een erg mooie auto te worden.

Toch voor de Oxxo Vapor gekozen??? Afgemonteerd met de Conti CS5 denk ik??

rcFred

Senior Member
Die RVS instaplijsten kan je doorstrepen hoor, die zitten al in het dynamicpakket ;)
Suc6 met wachten op het "brave monster".

Bartels

Nieuw lid
Jasper-RS : Ja ik waag de gok. Heb nog een keer goed naar jouw auto gekeken ;)

rcFred : weet je dat zeker van die lijsten? Tja normaal was ik meer fan van de sleepers en nu heb ik dadelijk schaapje in wolfskleren :-)

Bovenaan Onderaan