Barst !!

Tees

Donateur
Gelukkig niet zeg! Maar je ziet wel eens fotos van zo'n aanrijding, en zo'n beest ligt echt niet zomaar binnen. Hooguit dat de ruit doorgebogen is naar binnen. Dus alleen een scheur is niet iets waarvan de ruit meteen uit elkaar valt.

Eltjo

Forumguru
Ruitenwissers aan en door !

@EdK : ik ben wel van voor 1983, maar in die Rekord reed ik met mijn verse rijbewijs voor het eerst in 1988 in toen in net geen 19 was. In oudere auto's die geen gelaagde voorruit hadden heb ik wel gereden, maar niet vaak. Laat staan dat ik een kapotte voorruit had.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Tees

Donateur
Zeker bij een van de grote jongens met de TV-reclames? Ik heb nu 2x een ruit zelf betaald en kwam op iets meer dan de helft daarvan uit. En gewoon een A-merk ruit en prima geplaatst.

FNaRK_02

Forumguru
Inderdaad één van de grote(re) namen. Was beperkt in keuze omdat verzekeraar een lijst heeft met "goedgekeurde" reparateurs.

hemi24

Forumguru
Dat laatste ben ik het niet mee eens @Tees !
Vorig jaar bij de ID.3 een nieuwe voorruit laten plaatsen bij autotaalglas, volledig vergoed door de verzekering/leasemaatachappij.

Hele mooie Pilkington, waarbij ik vervolgens net onder het zichtsveld een vervorming zag…

Zijn gewoon ordinaire prijsvechters waar regelmatig een B- of C-kwaliteit ruitje wordt weggezet!

Tees

Donateur
Ok, ik heb dan ook geen ervaring met de grote jongens, ik gooi liever geen geld weg ;)
Bij zo'n prijsvechter zal t ook wel eens niet super zijn, maar ik heb goede ervaringen.

Bovenaan Onderaan