Bandenadres omgeving Eindhoven

Bakboord1

Forumguru
De Kodiaq gaat van Triton naar Triglav velgen.
De velgen zijn onderweg en dan moeten er all weather banden onder. Dat worden Vredestein banden.

Maar weet er iemand een goed adres voor banden in de regio Eindhoven?
 

hemi24

Forumguru
Waarom persé Vredestein?

Ben niet bekend in die regio, dus aan een adres kan ik je helaas niet helpen…
 

EdK

Forumguru
BEn niet bekend in buurt eindhoven, maar google is je vriend hierbij
Ben zelf op deze wijze bij mijn lokale bandenman terecht gekomen die betere prijzen heeft dan de grootgrutters en ook nog een stuk persoonlijker is !
Maar dicht bij de grens met Belgie heb je misschien daar ook nog een uitvalshoek !?

En ja Vredestein is goede band hoor
Zaten onder me Yeti en nu rij ik ook alweer met de Fab met de 4 seizoens banden van dit merk
 

Bakboord1

Forumguru
Probleem van Google is dat ik liever uit jullie eerste hand hoor bij wie ik wel en niet terecht kan.
Op een bepaalde manier zitten er redelijk wat bandenbedrijven op kleine industrieterreintjes. En ik vermoed dat er ook wel wat kaf tussen het koren zit. Het hoeft allemaal niet fancy te zijn maar wel gewoon eerlijk en betrouwbaar.

Wat zou het voordeel zijn van de grens over gaan? Betere prijzen? Betere service?
 

Cordoba

Forumguru
Ik weet niet hoe het nu is, maar in het verleden was Vagtechniek met zulke zaken redelijk concurrerend met echte bandenboeren. En pakweg 25 jaar terug was Docter's in Eindhoven een goed adres, geen idee of dat nog zo is.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Ik kan ze leveren geen probleem voor mooie prijzen. Meer info whatsapp me op onderstaand nummer
 

heyoka

Nieuw lid
De Kodiaq gaat van Triton naar Triglav velgen.
De velgen zijn onderweg en dan moeten er all weather banden onder. Dat worden Vredestein banden.

Maar weet er iemand een goed adres voor banden in de regio Eindhoven?

de molen banden op Ekkerstijt in Son is een prima adres en je wordt snel geholpen
 
Bovenaan Onderaan