Banden en velgen

dirkkroneman

Forumguru
Ik ben nu toch wat serieuzer op zoek naar een setje (19") zomervelgen voor het volgende seizoen. En ook naar een setje winterbanden voor op de huidige velgen. Hebben jullie tips voor mij, (lees: adressen) waar ik goed(koop) zo'n setje kan scoren? Marktplaats en online-velgen.nl ben ik mee bekend, MP houd ik dan ook geregeld in de gaten. Maar misschien hebben/kennen jullie een mooi adresje..

CDK

Forumguru
der Einser verkoopt regelmatig mooie setjes maar die hoor of zie ik hier weinig momenteel...

ertromp

Forumguru
Ik ben voor mijn 18" banden geslaagd bij:

http://www.steverinkbanden.nl/

In Apeldoorn.

Deze was goedkoper (incl. balanceren en montage) dan aanbieders zoals Profile, Euromaster maar ook die online adressen waar je ze bij een bandenboer bij jou in de buurt op de velg kunt laten leggen.
De service was perfect en er wordt secuur met je velgen omgegaan

Kippie-style

Forumguru
Ik heb in belgie mijn 19"gehaald op kapaza.be staan er zat vaak leuker spul dan in nl.Ok ik woon rotterdam dus ben er zo ook al was 130 km was nog de moeite waard zo goed waren ze geprijsd.

s-line

Forumguru
Der Einser is momenteel druk heb ik vernomen, maar hij heeft nog een mooi setje 19 inch lamborgini wielen te koop past er zo onder en je heb wat aparts!

turboturbo

Forumguru
Wat @ertromp zegt. Rijd eens rond in de buurt en vraag wat prijsopgaves. Mijn ervaring was ook dat een lokale bandenboer (niet van een grote keten) minstens zo goedkoop was als Profile op dat moment met een aanbieding (4 halen, 3 betalen)
Dus heb ik daar gekocht. Kleine zaak, vakmensen etc.

Dat ging overigens over banden, dus zonder velgen.

dirkkroneman

Forumguru
Hmm ben wel benieuwd wat boot setje der Einser heeft (ben niet zo van die Lambo velgen, als ik de goede voor me heb)

Cordoba

Forumguru
Je kunt ook even speuren op andere VAG-fora of daar iets te vinden is. Voor vrijwel iedere Skoda zijn ook passende velgen te vinden bij Seat, VW en Audi. (ik bedoel dus mensen die hun eigen velgen te koop zetten)

Bovenaan Onderaan