Bagage pakket.

Renzo4000

Forumguru
Sorry voor de kick van dit oude topic, maar ik zoek me suf naar het rolbak bagagescheidingsnet maar vind alleen maar het metalen hondenrek. Iemand enig idee waar deze nog te krijgen zijn?
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik vind het wel leuk, ik heb deze optie besteld maar nog nooit gezien. Ik vraag me af of het kleine deel van de bank wel neerklapbaar is als het grote deel blijft staan.

Voor zover ik weet is het hondenrek alleen los te koop en maakt de rol deel uit van het optiepakket. Ik heb ook nog nooit een losse rol ergens gezien, en ik heb wel gezocht.
 

Skoda-MAN

Forumguru
Ik vraag me af of het kleine deel van de bank wel neerklapbaar is als het grote deel blijft staan.
Ja het kleine deel kan neergeklapt worden, de grote niet zonder het kleine deel. Je kunt de rollo cassette wel van de leuning afhalen zodat je alleen het grote deel kan neerklappen.

@Renzo4000 Aan alleen de rollo cassette heb je niets omdat je de bevestiging op de achterbank mist en nog belangrijker de inhaakpunten van het plafond 2 boven de achterbank en 2 net achter de voorstoelen.
 

family man

Senior Member
@Renzo, waarschijnlijk alleen als optie, niet als accesoire te verkrijgen.
Zo is het iig bij de Superb3 combi, wel besteld als optie, alleen niet goed besteld door dealer..
Zij hebben alsnog alle onderdelen besteld en achteraf ingebouwd (o.a hemel eruit voor de 4 bevestigingspunten)
standaardprijs 170 euro, achteraf heeft het de dealer ruim 1600 euro!! gekost!
Ben er wel heel blij meer, vooral als bescherming voor alle kinderen achterin met
alle bagage die erin vervoerd word.
 

Renzo4000

Forumguru
Hmm... Misschien toch kijken naar zo'n hondenrek dan. Alleen zijn die universele vaak niet zaligmakend. Iemand goede ervaring hiermee?
 

B.Stuurder

Forumguru
Je kunt een mooi hondenrek bij de dealer krijgen, die is beter dan een universele. Maar je kunt ook wel hondenrekken krijgen buiten de dealer om, die specifiek voor jouw auto zijn.
Uit mijn hoofd kost een rek bij de dealer €285.
 

family man

Senior Member
volgens mij 259 euro, en bij onze Oosterburen 169 euro ex verzending!

volgens mij is dit het onderdeelnr. 5E9 071 195
 
Bovenaan Onderaan