B stijl folie

Huibert

Forumguru
Zoals al gezegd, het is een folie. Heb nu mijn tweede Fabia en bij allebei hetzelfde probleem, mijn huidige is nu slechts drie jaar oud
 

Hetzer

Forumguru
Had er alleen last van bij mijn eerste F-2, dit was een pre-facelift, is toen onder garantie verholpen
 

SkodaFabiarijder

Actief lid
ik vind het onderdeel moeilijk te omschrijven, daarom heb ik een aantal foto's gemaakt.

Kan iemand mij vertellen of dit zelf te vervangen/repareren is? Ik ben bang dat het steeds verder kapotgaat. Thx!
 

Bijlagen

  • IMG_9130.JPG
    IMG_9130.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 172
  • IMG_9131.JPG
    IMG_9131.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 160

SuperBartje

Forumguru
ik vrees dat verwijderen (warm maken met föhn) en opnieuw laten wrappen de enige optie is, tenzij er iets onder zit dat oogt.
 

Hetzer

Forumguru
Er af halen, alleen dan is het wit eronder, maar kan geen kwaad, bij mijn laatste zwarte Fabia MC zat het helemaal er niet op

Je kunt het opnieuw laten opbrengen bij de dealer, zullen de kosten wel niet zijn
 

MikeyMan

Actief lid
Gisteren is de Fabia bij de dealer geweest om het folie van de linker voordeur te vervangen. Ze wilden er geen glimmende op zetten. Naar eigen zeggen is het nogal een klus waarbij de hele deur uit elkaar moet.

Alles vervangen door glans zou 175 euro gaan kosten. Was me iets te gortig.
Vervelender; de nieuwe folie zit er ook niet netjes op :(
 

Chatslet

Forumguru
Ik heb het zelfde probleem. Ik overweeg om het oude folie er af te peuteren en er gewoon Plastidip overheen te spuiten.
 

zedrak

Lid
Ik heb die folie aan 1 zijde eraf gehaald. Is gewoon de kleur van de wagen daaronder. Aan de andere zijde zit de folie er nog op. Je kan toch geen twee zijden tegelijk zien :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan